České bagety expandují do Polska

Franchisová síť Bageterie Boulevard provozuje v ČR a na Slovensku 6 vlastních a 12 franchisových restaurací. Nově působí ve Varšavě.
Středa
14.08.2013
První restauraci otevřela v Polsku franchisová síť Bageterie Boulevard. Zaměřit se hodlá zatím na Varšavu.
 

Na rušném bulváru ve Varšavě, kde se kříží ulice Jana Pavla II. a náměstí Solidarity, otevřela svou první vlastní restauraci franchisová síť nabízející čerstvé bagety Bageterie Boulevard. Polský trh se stal třetím trhem, kde společnost působí. Bageterie Boulevard se zatím zaměřuje na rozvoj ve Varšavě, aktuálně vede jednání o převzetí prostorů pro další restaurace. „Zda se bude jednat opět o jednotku typu High Street Store či Food Court, nelze v současné chvíli specifikovat. Jednáme se zástupci budov i obchodních center,“ doplňuje majitel Petr Cichoň.

V rámci Varšavy chce firma dosáhnout stejného postavení na lokálním trhu, jako disponuje v ČR. V příštím roce zde plánuje otevřít až 3 restaurace na podobných místech jako v ČR a na Slovensku, v hledáčku má rušné bulváry s velmi dobrou dostupností nebo úspěšná obchodní centra. Ohledně dalších polských měst chce Bageterie Boulevard využít právě spolupráce master-franchisového partnera, který by měl mít dobré povědomí o polských městech vhodných pro tento franchisový koncept.

Směrem do Evropy

Na polský trh se Bageterie Boulevard rozhodla vstoupit kvůli jeho vyspělosti, potenciálu pro zhodnocení kapitálu a úspěchu ostatních fastfoodových řetězců. Podle Petra Cichoně je polský trh odlišný od českého a slovenského, ať už svou velikostí, tak i větším potenciálem růstu v oboru fastfoodových řetězců. I přesto, že zde působí mnoho amerických franchisových fastfoodových řetězců, Bageterie Boulevard konkurenci jen vítá. „Náš řetězec je svým způsobem jedinečný a podobný koncept na polském trhu nepozorujeme. Proto zde i přes velkou konkurenci vidíme růst pro náš koncept,“ vysvětluje situaci Petr Cichoň.

Bageterie Boulevard započala strategii masivní expanze. V blízké době připravuje rozšíření do dalších zemí. „Připravujeme vstup Bageterie Boulevard na východoevropské trhy s důrazem na Maďarsko a Rusko a do západní Evropy,“ přibližuje strategii Petr Cichoň. Zároveň však dodává, že stále cítí potenciál značky Bageterie Boulevard pro expanzi v rámci České republiky. V současné době hledá další franchisové partnery pro Prahu a ostatní krajská města.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015