14.08.2013

České bagety expandují do Polska

První restauraci otevřela v Polsku franchisová síť Bageterie Boulevard. Zaměřit se hodlá zatím na Varšavu.

Na rušném bulváru ve Varšavě, kde se kříží ulice Jana Pavla II. a náměstí Solidarity, otevřela svou první vlastní restauraci franchisová síť nabízející čerstvé bagety Bageterie Boulevard. Polský trh se stal třetím trhem, kde společnost působí. Bageterie Boulevard se zatím zaměřuje na rozvoj ve Varšavě, aktuálně vede jednání o převzetí prostorů pro další restaurace. „Zda se bude jednat opět o jednotku typu High Street Store či Food Court, nelze v současné chvíli specifikovat. Jednáme se zástupci budov i obchodních center,“ doplňuje majitel Petr Cichoň.

bageterie varšava Foto Bageterie Boulevard

Franchisová síť Bageterie Boulevard provozuje v ČR a na Slovensku 6 vlastních a 12 franchisových restaurací. Nově působí ve Varšavě.

V rámci Varšavy chce firma dosáhnout stejného postavení na lokálním trhu, jako disponuje v ČR. V příštím roce zde plánuje otevřít až 3 restaurace na podobných místech jako v ČR a na Slovensku, v hledáčku má rušné bulváry s velmi dobrou dostupností nebo úspěšná obchodní centra. Ohledně dalších polských měst chce Bageterie Boulevard využít právě spolupráce master-franchisového partnera, který by měl mít dobré povědomí o polských městech vhodných pro tento franchisový koncept.

Směrem do Evropy

Na polský trh se Bageterie Boulevard rozhodla vstoupit kvůli jeho vyspělosti, potenciálu pro zhodnocení kapitálu a úspěchu ostatních fastfoodových řetězců. Podle Petra Cichoně je polský trh odlišný od českého a slovenského, ať už svou velikostí, tak i větším potenciálem růstu v oboru fastfoodových řetězců. I přesto, že zde působí mnoho amerických franchisových fastfoodových řetězců, Bageterie Boulevard konkurenci jen vítá. „Náš řetězec je svým způsobem jedinečný a podobný koncept na polském trhu nepozorujeme. Proto zde i přes velkou konkurenci vidíme růst pro náš koncept,“ vysvětluje situaci Petr Cichoň.

Bageterie Boulevard započala strategii masivní expanze. V blízké době připravuje rozšíření do dalších zemí. „Připravujeme vstup Bageterie Boulevard na východoevropské trhy s důrazem na Maďarsko a Rusko a do západní Evropy,“ přibližuje strategii Petr Cichoň. Zároveň však dodává, že stále cítí potenciál značky Bageterie Boulevard pro expanzi v rámci České republiky. V současné době hledá další franchisové partnery pro Prahu a ostatní krajská města.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank