Franchisový koncept House Shine pochází z Portugalska a pomocí franchisy se rozvíjí ještě v Brazílii. V současné době síť disponuje 300 franchisovými pobočkami.
Pondělí
19.08.2013
Z Portugalska přichází na trh franchisový koncept House Shine. Jak uvádí výkonný ředitel firmy NBRAND Cândido Mesquita, master-franchisanta společnost hledá mimo ČR také v Polsku či Německu.
 

Proč jste si vybrali pro svůj rozvoj zrovna franchisu?

Zvolili jsme franchising jako nástroj k další expanzi do okolních států. Chceme v nich náš koncept House Shine rozvíjet podobně jako u nás, v domácím Portugalsku. Podnikání na základě franchisové licence považuji za chráněný podnikatelský model, který garantuje master-franchisantovi už zaběhnutou značku a její typickou charakteristiku, která zůstává i na rozdílných trzích.

V jakým zemích Evropy jste se rozhodli rozvíjet Váš systém House Shine?

Náš koncept je úspěšný v Portugalsku a v Brazílii. Pokud bych mluvil za evropské země, definovali jsme jako strategické trhy Českou republiku, Německo, Polsko a Nizozemí.

Proč jste si vybrali zrovna Česko? Co očekáváte na tomto trhu?

Udělali jsme si průzkum trhu v určitých evropských zemích a na základě výsledků jsme dospěli k názoru, že Česká republika splňuje podmínky, které považujeme za důležité k tomu, aby zde náš koncept House Shine fungoval. Předpokládáme, že zde ve velmi brzké době nalezneme podnikatele, kteří mají podnikatelského ducha a silné ambice k tomu, aby vybudovali svůj vlastní byznys. Preferujeme spíše takové podnikatele, kteří budou mít enormní zájem o náš koncept, budou mít také schopnost vést lidi a nalézt vhodné franchisanty.

A co v dalších zemích Evropy, které si House Shine vybral?

Očekáváme též nalezení podnikatelů se stejnými ambicemi, jak jsem uvedl v minulé otázce, aby rozjeli House Shine stejným způsobem jako my.

Jak se Vám vůbec daří v Portugalsku?

V současné době jsme jedničkou na trhu uklízecích služeb v domácích a kancelářských prostorách, kdy nabízíme vysokou kvalitu za konkurenční ceny. Aktuálně má franchisový koncept House Shine v Portugalsku a Brazílii síť čítající 300 franchis.

Čím se House Shine liší od konkurence?

Franchisový koncept House Shine považujeme za unikátní systém v oblasti uklízecích služeb a je strategicky adaptován na veškeré trhy, kde chceme expandovat. Lišíme se od konkurentů jinými druhy služeb a silnou značkou. V oblastech, kde působíme, neustále investujeme do rozvoje našich služeb, abychom je poskytovali na co nejvyšší úrovni.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014