20.08.2013

Vypěstovaný zisk

Franchisový koncept Náš Grunt provozuje už 25 prodejen. Plánuje v brzké době bistra pro zákazníky.

Doby, kdy Češi nebrali ohled na potraviny, které konzumují, už dávno pominuly. Oblibu získaly zejména farmářské potraviny. Na změnu na trhu vsadila i firma Náš Grunt, která se zaměřila na prodej čerstvých potravin a jídel. Pro svůj rozvoj se rozhodla využít franchisové spolupráce a aktuálně na základě franchisové licence funguje 25 obchodů.

náš grunt malek kotěra Foto Náš Grunt

Jiří Málek a Aleš Kotěra založili Náš Grunt v roce 2010. Aktuálně franchisová síť farmářských potravin čítá 25 prodejen.

Společnost Náš Grunt letos plní strategii, kterou si vytyčila pro letošní rok. „Letos jsme otevřeli už 4 nové prodejny a do konce roku plánujeme další 3 až 5,“ říká majitel konceptu Náš Grunt Jiří Málek. Doplňuje, že v blízké době se otevře prodejna v Praze, konkrétně v Radotíně. Další se chystá mimo Prahu. Střednědobým cílem pro firmu je mít otevřeno 50 prodejen v ČR. Společně s rozvojem kamenných prodejen firma rozšiřuje i sortiment stávajících prodejen. „Zaznamenáváme rostoucí návštěvnost v našich prodejnách, což vede i k růstu tržeb.“ pochvaluje si Jiří Málek.

V nejbližší době připravuje Náš Grunt pro zákazníky občerstvení formou bistra a prodejny blízko obchodních center. S dalšími novinkami počítá i v příštím roce. Hlavním směrem však pro firmu zůstávají kamenné prodejny, kde si zákazníci mohou farmářské potraviny koupit po celý rok. Náš Grunt též pokukuje po slovenském trhu, zatím se ale nepodařilo nalézt vhodného franchisového partnera.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank