Byznys na druhý pohled
On sám přeci neměl se zdravou výživou nic společného. Za nějakou dobu se k němu však vrátil. Stalo se tak v době, kdy pátral po nějaké zajímavé příležitosti k podnikání. Sám jako člověk, který již v minulosti řídil vlastní byznys, věděl, že v dnešní době je poměrně těžké najít místo na trhu s něčím zcela novým. „Proto mi přišlo rozumné spojit síly s někým, kdo má již rozvíjející se ucelený koncept,“ vysvětluje Petr Němec. Zvedl tedy telefon a domluvil si schůzku s vedením společnosti SUNKINS, která je majitelem této franchisové sítě nutričních poraden. Netrvalo dlouho a jednání vyústila v úspěšný konec - Petr Němec otevřel první pobočku v Hradci Králové.
Zpátky domů
Volba tohoto místa nebyla samozřejmě náhodná. Po dlouhé době strávené prací v zahraničí, kde působil na různých manažerských pozicích u několika firem, cítil Petr Němec, že je na čase se vrátit domů. A domů znamenalo právě Hradec Králové.
Nic však většinou nejde tak hladce, jak si člověk představuje. I Petr Němec tak musel řešit nejednu komplikaci. Tou největší byla zajímavá pracovní nabídka, kterou dostal. „Moje plány se hodně změnily přesně v den, kdy jsem podepsal nájemní smlouvu královéhradecké pobočky. Přišla totiž nabídka, která se neodmítá. Kromě rumunské jsem se měl starat rovněž o jednu divizi vydavatelství Mladá fronta v Praze,“ vzpomíná Němec s tím, že díky pomoci ze strany rodiny celou situaci zvládli. O faktické vedení byznysu se postaral syn Petra Němce. On sám první rok fungoval jako ředitel na telefonu nebo e-mailu. Občas u Němců probíhaly i pracovní soboty.
Dobrých míst není nikdy dost
Protože je Petr Němec podnikatelem tělem i duší, velmi brzy mu došlo, že k uspokojení jeho potřeb nebude stačit jedna malá franchisová pobočka. Věděl, že bude muset dělat něco víc. Vzhledem k tomu, že ho koncept svým nastavením přesvědčil, rozhodl se, že bude rozumné získat licence na další pobočky. „Věděl jsem, že za rok nebo dva budou zajímavá místa obsazena, což by byla pro mne škoda,“ poznamenává Němec. Záhy tak začala fungovat nová provozovna v Pardubicích.
Původně chtěl svůj byznys rozvíjet v okolí Hradce Králové a Pardubic. Když se mu však naskytla šance na odkoupení pobočky v Ústí nad Labem, neváhal a chopil se této šance. „Ústí nad Labem je sice trochu z ruky, nicméně vzhledem k tomu, že se v té době o byznys staral syn, byl jsem vnitřně přesvědčen, že to zvládneme,“ vysvětluje Němec a dodává: „Věděl jsem, že musíme mít poboček více, abychom se o ně se synem podělili.“
Po ústeckém Světu zdraví zamířil Petr Němec postupně i do dalších měst – Jičína, Poděbrad, Kolína a Berouna. Tím však jeho plány nekončí. Během letošního roku by chtěl totiž otevřít ještě šest dalších míst. Má zájem obsadit dva regiony – ten královéhradecký a pak také okolí Ústí nad Labem. V úvahu tak připadají Litoměřice, Teplice, Děčín, Česká Lípa, ve východních Čechách pak Turnov a Chrudim.
Celý příběh Petra Němce najdete v magazínu Vlastní firma FRANCHISING 01/2013.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...