Do USA se franchisová síť Dobrých čajoven dostala v roce 2003. K 5 franchisovým čajovnám přibudou letos ještě 2.
Středa
21.08.2013
Úspěch na americkém trhu slaví franchisová síť Dobrých čajoven v USA. Letos zde plánuje otevřít další 2.
 

Prorazit na americkém trhu se nepodaří každému. O opaku však může hovořit franchisová síť Dobrých čajoven, která zde dokázala už otevřít 5 čajoven pod značkou Dobrá Tea. Všechny jsou provozovány na základě franchisové licence. První Dobrá Tea v USA byla otevřena v roce 2003 ve městě Burlington ve státě Vermont. Mimo ČR působí franchisové čajovny i v dalších státech Evropy, v Americe však zaznamenává největší úspěch. Dobré čajovny provozuje firma Spolek milců čaje už 20 let.

„V USA jsme se setkali s velmi příjemným přijetím. Provozujeme zde už 5 franchisových čajoven a v letošním roce plánujeme otevřít ještě další 2,“ říká majitel společnosti Spolek milců čaje Aleš Juřina s tím, že poslední čajovna byla otevřena v Pittsburghu. Na českém trhu provozují čajovny jen franchisanti a v jejich rukou jich je 22. „Naše Dobré čajovny mají ortodoxní způsob fungování, kdy se naše produkty točí výhradně jen kolem čaje, což si žádá města určité minimální velikosti. Pro nás je tak český trh téměř naplněn, avšak letos plánujeme otevření 1 pobočky,“ doplňuje Aleš Juřina.

I u nás se franchisovým čajovnám daří dobře, loni Dobré čajovny dosáhly obratu 65 milionů Kč. Další 2 franchisové pobočky má firma v Polsku a po jedné na Slovensku a v Maďarsku. Největší potenciál k rozvoji vidí Aleš Juřina ale na americkém trhu. „Konkurence na trhu vnímám korektně, s ostatními dovozci si nepadáme kolem krku, ani si po něm nejdeme,“ dodává Aleš Juřina.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014