30.08.2013

Zdravý byznys

Franchisový koncept Jogo si podmaňuje Slovensko. Rád by prorazil i k nám.

Na zdravém životním stylu si zakládá franchisový koncept Jogo, v jehož portfoliu jsou mražené jogurty mnoha chutí. Původem slovenská firma Jogo Slovakia začala své produkty nabízet zákazníkům v roce 2011 na popud kambodžského návštěvníka, který nemohl najít podobný výrobek na Slovensku. Firma chce podobného úspěchu dosáhnout i u nás. Aktuálně proto hledá vhodné franchisanty.

jogo pobočka banska bystrica Foto Jogo Slovakia

Investice při minimálním řešení prodejního stánku v nákupním centru je 45 až 50 tisíc euro, při dodávce na klíč.

Zájemců z ČR společnost zaznamenala několik, ať v podobě individuálních podnikatelů, tak samostatných firem. Jogo Slovakia nabízí nejen jednotlivé lokální franchisy, ale také master-franchisovou licenci přímo pro Česko. Naopak na Slovensku se letos podařilo otevřít jednu franchisovou pobočku v Košicích a druhou na koupališti ve Štúrově. „Sezonní prodejna na koupališti se nám osvědčila, snažíme se hledat cesty i do aquaparků. Nadále však pro nás zůstávají prioritou obchodní centra,“ říká majitel konceptu Jogo Michal Kavčák. Mimo to firma rozjela zkušební provoz i mobilních barů.

Hlavním cílem firmy je rozšiřovat franchisovou síť. „Budujeme naše Jogo bary sice nižším tempem, ale se zárukou prosperity,“ dodává Michal Kavčák. Podle jeho slov se na trh dostávají podobné koncepty, které se však snaží hlavně vydělat na úkor kvality. Zákazník ale dokáže kvalitu ocenit a Jogo vyhledává. „Lidé žádají Jogo i v jiných lokalitách, ale kam budeme dále směřovat, zatím neprozradím,“ dodává Michal Kavčák.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank