Už i na internetu
Síti prodejen Coccodrillo, která je zaměřena na oblečení pro děti a mladistvé, se přes drsnou konkurenci podařilo na tuzemském trhu prosadit. Oblíbenost získala nejen u zákazníků, ale také u franchisantů. "Zájemci o franchisovou licenci nás sami kontaktují a největší zájem projevují o franchisovou prodejnu než obchod typu shop-in-shop," přibližuje zájem Krystyna Roiková, obchodní manažerka firmy CDRL Trade, která franchisovou značku zastupuje.
To, že se franchisové značce Coccodrillo daří, nasvědčuje i fakt, že se společnosti podařilo letos spustit internetový obchod, aby zákazníkům usnadnila koupi zboží. Že vsadila na dobrou kartu dokazuje i zvyšující se počet objednávek. I franchisové pobočky rostou, aktuálně lze v Česku nalézt 3 prodejny Coccodrillo, které vlastní firma CDRL Trade, a 11 franchisových obchodů. "Pro franchisové prodejny se snažíme vyhledávat taková místa, kde naše obchody ještě nejsou. Nemusí jít ani přímo o obchodního centra, v hledáčku máme i prostory mimo ně," dodává Krystyna Roiková.
Soutěživost oděvních řetězců, kteří chtějí ukrojit co nejvíce pomyslného koláče, je na trhu hodně znát. Potýkat se s tím musí i franchisové sítě. Dokazuje to i Franchising report, který vydává společnost PROFIT system, podle kterého loni v oděvním průmyslu působilo v ČR až 24 franchisových systémů. Aby společnosti uspěly, musí přicházet s neustálými inovacemi. "Snažíme se nabízet našim zákazníkum zboží, které jinde nemají, staráme se, aby klienti byli spokojeni, nejen se sortimentem, ale rovněž s obsluhou," uzavírá Krystyna Roiková.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz