Balkánská premiéra
Na začátku letošního září zahájila provoz historicky první pobočka franchisové sítě The PUB na Balkánském poloostrově. Nachází se v rumunském hlavním městě Bukurešť. „Následovat by měla provozovna v bulharské Sofii. Zároveň jsme našli master-franchisového partnera, který bude mít na starosti rozvoj značky The PUB na Slovensku,“ říká jednatel společnosti The PUB Jan Stuna s tím, že v současné době společně pracují na projektech nových restaurací v Bratislavě a Košicích. Ty by měly být zprovozněny nejpozději během letošního listopadu.
Na další rozvoj myslí původem český koncept z Plzně i na tuzemském trhu. Nedávno se otevřely dveře nové restaurace The PUB v Českých Budějovicích. Jde o celkově 16. provozovnu, z nichž 12 je na území České republiky. Do konce letošního roku by značka chtěla uvést do provozu restauraci v Ostravě. Další rozvoj v Německu a Rakousku, kde můžeme bary této značky také najít, plánuje firma v roce 2014.
Ačkoli oblast gastronomie, ve které The PUB působí, je pro podnikání jednou z nejsložitějších, síti se daří. Celkově totiž i v době všudypřítomné recese registruje mírný meziroční růst. Není to však samosebou a stojí za tím spousta práce. „Neustále usilujeme o zdokonalování našich služeb, zejména s důrazem na kvalitní domácí kuchyni, pokračující redesign provozoven a nové formy marketingové komunikace,“ vysvětluje Jan Stuna.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...