Franchisa začíná
Společnost Affinage Czech distribuuje na trhu profesionální kosmetické výrobky pro kadeřníky. Dále nabízí další služby spojené s kadeřnictvím, ať už vytvoření kadeřnického salonu či školení. Veškeré výrobky mají originál v Anglii. V zahraničí působí Affinage i na základě franchisové licence, a tu chce český zástupce rozjet právě i u nás.
„Pro rozvoj na základě franchisové licence jsme se rozhodli na základě úspěšného modelu v zahraničí,“ říká zástupce Affinage Czech Jiří Petkov. Franchisant se bude starat o distribuci založenou na dodávání výrobků Affinage přímo do kadeřnických salonů prostřednictvím obchodních zástupců. Mimo to franchisová spolupráce zahrnuje také vytvoření kadeřnického salonu na klíč a v neposlední řadě školení kadeřníků. Franchisantovi bude přidělena daná oblast, na které bude prodávat výrobky. Ty zajistí franchisor Affinage Czech, který provozuje 1 vlastní pobočku sloužící jako sklad.
Náklady na získání franchisové licence dosahují jednorázově 40 tisíc Kč. V ceně získá franchisant kompletní startovací balíček zahrnující veškerou podporu franchisora a povolení prodávat produkty a služby Affinage. Měsíční poplatky za využívání franchisové licence jsou od 6 tisíc Kč. Cena nezávisí na obratu franchisanta, ale na počtu jeho obchodních zástupců. Franchisant též získá územní exkluzivitu. „Nemáme přímo určeno, jaké území chceme prvně obsadit, jsme otevřeni všem krajům v Česku,“ uzavírá Jiří Petkov.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...