Franchisa začíná
Společnost Affinage Czech distribuuje na trhu profesionální kosmetické výrobky pro kadeřníky. Dále nabízí další služby spojené s kadeřnictvím, ať už vytvoření kadeřnického salonu či školení. Veškeré výrobky mají originál v Anglii. V zahraničí působí Affinage i na základě franchisové licence, a tu chce český zástupce rozjet právě i u nás.
„Pro rozvoj na základě franchisové licence jsme se rozhodli na základě úspěšného modelu v zahraničí,“ říká zástupce Affinage Czech Jiří Petkov. Franchisant se bude starat o distribuci založenou na dodávání výrobků Affinage přímo do kadeřnických salonů prostřednictvím obchodních zástupců. Mimo to franchisová spolupráce zahrnuje také vytvoření kadeřnického salonu na klíč a v neposlední řadě školení kadeřníků. Franchisantovi bude přidělena daná oblast, na které bude prodávat výrobky. Ty zajistí franchisor Affinage Czech, který provozuje 1 vlastní pobočku sloužící jako sklad.
Náklady na získání franchisové licence dosahují jednorázově 40 tisíc Kč. V ceně získá franchisant kompletní startovací balíček zahrnující veškerou podporu franchisora a povolení prodávat produkty a služby Affinage. Měsíční poplatky za využívání franchisové licence jsou od 6 tisíc Kč. Cena nezávisí na obratu franchisanta, ale na počtu jeho obchodních zástupců. Franchisant též získá územní exkluzivitu. „Nemáme přímo určeno, jaké území chceme prvně obsadit, jsme otevřeni všem krajům v Česku,“ uzavírá Jiří Petkov.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...