09.10.2013

Nová tvář

Drogerie Teta získaly mladistvý nádech. Redesignem projdou vlastní i franchisové provozovny.

Řetězec drogerií Teta, který provozuje více než polovinu sítě prostřednictvím franchisy, omládl. V posledních týdnech byla dokončena rekonstrukce první desítky vzorových prodejen. Remodelované prodejny mají nový interiérový desing, vybavení i dispoziční řešení. Změnou prošlo i logo společnosti. Redesign prodejen navrhla firma Morris Design.

teta prodejna Foto Teta drogerie

Do konce roku dostane novou podobu 80 prodejen Teta drogerií.

Novou vizuální identitu si vyžádal posun konceptu Teta drogerií, který se chce zaměřit více na klíčový segment, tedy ženy ve věku 35 až 45 let. Do konce roku projde omlazovací kúrou zhruba 80 prodejen Teta v ČR. "Proces bude pokračovat i v příštím roce a vzhledem k rozsahu sítě přesáhne až do roku 2015," dodává marketingový ředitel Teta David Vejtruba. Společnost letos na rekonstrukce vynaloží téměř 250 milionů Kč, v příštím roce jsou předpokládány investice v rozmezí 0,5 miliardy Kč. V investici není zahrnut jen nový design prodejen, ale také zlepšení nákupního prostředí jako nové osvětlení či regály. Mimo to drogerie rozšířily nabídku sortimentu o služby v oblasti kosmetické a vlasové péče.

Majitelem značky Teta je společnost PK Solvent. Řetězec Teta Drogerie tvoří aktuálně 360 vlastních obchodů a 441 prodejen provozovaných formou franchisové licence. "Letos jsme otevřeli 10 vlastních prodejen a 2 franchisové, ale stejné množství jsme i uzavřeli," uzavírá David Vejtruba.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank