Nová tvář
Řetězec drogerií Teta, který provozuje více než polovinu sítě prostřednictvím franchisy, omládl. V posledních týdnech byla dokončena rekonstrukce první desítky vzorových prodejen. Remodelované prodejny mají nový interiérový desing, vybavení i dispoziční řešení. Změnou prošlo i logo společnosti. Redesign prodejen navrhla firma Morris Design.
Novou vizuální identitu si vyžádal posun konceptu Teta drogerií, který se chce zaměřit více na klíčový segment, tedy ženy ve věku 35 až 45 let. Do konce roku projde omlazovací kúrou zhruba 80 prodejen Teta v ČR. "Proces bude pokračovat i v příštím roce a vzhledem k rozsahu sítě přesáhne až do roku 2015," dodává marketingový ředitel Teta David Vejtruba. Společnost letos na rekonstrukce vynaloží téměř 250 milionů Kč, v příštím roce jsou předpokládány investice v rozmezí 0,5 miliardy Kč. V investici není zahrnut jen nový design prodejen, ale také zlepšení nákupního prostředí jako nové osvětlení či regály. Mimo to drogerie rozšířily nabídku sortimentu o služby v oblasti kosmetické a vlasové péče.
Majitelem značky Teta je společnost PK Solvent. Řetězec Teta Drogerie tvoří aktuálně 360 vlastních obchodů a 441 prodejen provozovaných formou franchisové licence. "Letos jsme otevřeli 10 vlastních prodejen a 2 franchisové, ale stejné množství jsme i uzavřeli," uzavírá David Vejtruba.
PŘEČTI ČLÁNKY
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI