Pilotní projekt obchodů Pont byl spuštěn v roce 2004 v nemocnici v Hradci Králové. Letos společnost JPServis zprovoznila 2 obchody v nemocnicích v Praze a chce v tom pokračovat.
pondělí
14.10.2013
Zájem o franchisové licence obchodů Pont neutichá. Strategie vystavit obchody v nemocnicích se vyplácí též.
 

Vysoká fluktuace lidí se neobjevuje pouze v obchodních centrech či na náměstích měst. Třetí oblast a neméně podstatnou jsou nádraží. Na nich rozvíjí společnost JPServis své markety s potravinami Pont, které nabízí i ve formě franchisy. Mimo ně ale začala zavádět obchody i v nemocničních zařízeních a ukázalo se, že vsadila na dobrého koně. Pobočky Pont už provozuje ve 3 nemocnicích a ohlasy jsou pozitivní.

„Třetí provozovnu jsme otevřeli v Ústřední vojenské nemocnici v Praze-Střesovicích. Připravujeme otevření dalších obchodů ve zdravotnických zařízeních po celé ČR,“ doplňuje ředitel JPServis Marek Cagášek s tím, že koncept prodejen se od těch na nádražích mírně liší. Obsahuje například více prodej čerstvého sortimentu a občerstvení. Mimo otevírání marketů se společnost zaměřila i na vývoj koncepce jako takové. Firma zavedla například nový category management. Do organizační struktury zavedla i prvek regionálního řízení.

Současně při tom probíhají i jednání ohledně spolupráce formou franchisingu. „Preferujeme nejprve vlastní zavedení prodejny a její následný převod na franchisanty. Tento model funguje už rok a nic se na něm nezměnilo,“ říká Marek Cagášek. Zájem o franchisovou licenci není jen o obchody Pont, ale také o koncepty Fornetti Café a Bio Point, jež společnost drží v portfoliu.