Zákazník je priorita
Rozhodli jste se spojit koncept očních ordinací, zubních ordinací a dentální hygieny. Proč jste se k tomu rozhodli? Jaký to mělo důsledek?
Ano, rozhodli jsme se spojit koncepty očních ordinací s optikou společně se zubní ordinací a dentální hygienou především proto, aby jsme nabídli našim zákazníkům – pacientům více služeb pod „jednou střechou“. Navíc toto místo, kde se koncentruje velké množství klientů, je vhodné jako kontaktní místo pro rozšiřování naší databáze klientů a případně i získávání nových pacientů na plastiku víček nebo třeba operace šedého zákalu. Je zde velká provázanost, systém je velice variabilní a dokážeme ho přizpůsobit přímo na míru (dle velikosti prostor, regionu či výše finanční investice). Zároveň to působí velice profesionálně neboť na základě informací z první ruky a osobních znalostí může jeden lékař či optometrista doporučit vyšetření u dalších specialistů v tomto sdružení.
Co se Vám letos podařilo? Do jakých měst byste rádi dále směřovali?
Za úspěch v dnešní, ne zrovna lehké době pro podnikání považujeme i to, že všechny naše stávající pobočky dobře prosperují a nebereme to jako samozřejmost. Právě v těchto dnech – konkrétně 31.10.2013 otevíráme novou pobočku oční optiky formou franchizy v Opavě v nákupním centru nového Kauflandu. Dále připravujeme nové prostory v Příbrami a v Praze. Do budoucna bychom chtěli expandovat ve větší míře do Prahy a pak do krajských měst. Neznamená to však, že menší města pro nás nejsou zajímavá. Naopak. Vždy řešíme dané místo individuálně, přihlížíme nejen k počtu obyvatel a spádové oblasti, ale především k celkové ekonomice daného projektu. Obecně platí, že odborníky do našeho systému je snadnější sehnat ve větších městech, ale vše má svá řešení. Zaměřujeme se především na frekventovaná a snadno dostupná místa, hlavní nákupní třídy i obchodní domy. Velmi důležitá je pro nás poloha a snadná dostupnost.
Jaký je o Vaši franchisu zájem? Jak zájemce podporujete?
Zájem o naši franchisu je poměrně velký ale je to běh na dlouhou trať. I přesto, že nabízíme silný koncept podložený ověřenými provozními zkušenostmi a kompletní a opakující se školení budoucího podnikatele, může ho nakonec odradit právě tento obor podnikání. Ne každý kdo sní o vlastním podnikání se probouzí s nápadem otevřít si svou optiku. Hledání vyhovujících prostor a odborného personálu je také dlouhodobý proces a v neposlední řadě je tu otázka financí. Co se týká podpory budoucích i stávajících franchisantů je tu pro ně připraven silný koncept ověřený reálným provozem, provozní příručka, výhody smluvních partnerů, nejmodernější přístrojové vybavení a metody vyšetření zraku, atraktivní a svěží design ordinací a prodejen, opakované proškolování a neustálá podpora k otázkám provozu, marketingová podpora a další.
Hledáte i master-franchisanty v zahraničí. Jak jste v hledání úspěšní?
V současné době se hlavně soustředíme na český trh a českého zákazníka. Známe jejich potřeby i poptávku a rádi bychom si u nás vybudovali silnější zázemí. Rozšiřování do zahraničí se určitě nebráníme a v plánu to máme, ale český zákazník je pro nás v tuto chvíli priorita. Samozřejmě pokud by se objevil zahraniční partner - franchisant jsme připraveni na jeho zájem okamžitě reagovat.
Jak byste popsala konkurenci na trhu očních a zubních klinik?
Konkurence na trhu je velká, ale my se snažíme reagovat hlavně na poptávku a potřeby konečného zákazníka a vsadili jsme na to, aby námi nabízení služby a produkty byli profesionální a kvalitní, ale zároveň aby si je obyčejní lidé mohli finančně dovolit.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...