25.10.2013

Vody netřeba

Franchisový koncept suchého mytí aut Bezvody hledá franchisanty do regionů. Obsadil už České Budějovice.

Umývání aut pomocí litrů vody se stává pomalu přežitkem. Do Česka začínají pronikat společnosti, které se soustředí na mytí automobilů pomocí speciálních přípravků, které nepotřebují využití velkého množství vody. Takovou společností je i Bezvody, která se rozhodla rozvíjet na základě franchisové licence. Než se spustil ostrý provoz konceptu, byl potřeba jeden rok příprav. Společnost už prodala první franchisu pro oblast Českých Budějovic.

bez vody mycka auto Foto Bezvody

První franchisa Bezvody byla prodána pro region Českobudějovicka. Zde společnost provozuje i ruční myčku bez vody v obchodním centru IGY v Českých Budějovicích.

„Službu mobilního mytí Bezvody aut cílíme na firemní autoparky, hotely, autoservisy, taxi služby ale i koncové zákazníky. Chceme také nabízet prodej samostatných produktů, kterými auta myjeme,“ popisuje franchisový systém jednatel firmy Bezvody Jaroslav Hrach. Do budoucna chystá společnost pro své franchisanty zajištění obchodních zástupců, kteří budou v regionech vyhledávat obchodní příležitosti pro partnery.

Společnost Bezvody hledá franchisové partnery do regionů ČR, buď do okresů, nebo krajů. Zájemci o franchisovou licenci získají územní exkluzivitu, veškeré školení a též obchodní a marketingovou podporu. Licence pro okres vyjde na 30 tisíc Kč, základní vybavení na počáteční provoz dosahuje asi 20 tisíc Kč. Měsíční poplatek zaplatí franchisant ve výši 10 % z obratu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank