Hubnutí po česku
Zdravý životní styl láká více lidí. Do center Světa zdraví chodí hubnout jak ženy, tak muži a jejich návštěvnost roste. Svět zdraví už díky tomu působí ve velkých městech a postupně obsazuje větší obce a malá města. Změnami prošla franchisová síť i na Slovensku a chystá se za hranice Evropy.
„V rámci Slovenska došlo k výměně master-franchisanta a musím konstatovat, že tento krok zcela zvrátil vývoj sítě,“ říká výkonná ředitelka Světa zdraví Marta Nosková s tím, že rozvoj je nyní velmi dynamický a nese s sebou vznik většího počtu poboček. Celkem 13 jich na Slovensku provozují naši franchisanti. Ryze český koncept oslovil i podnikatele ze zahraničí. „Registrujeme zájemce o master-franchisovou licenci v USA, Austrálii a Rusku,“ dodává Marta Nosková.
Společnost Svět zdraví začala s těmito zájemci, kteří chtějí jako master-franchisanti tento systém rozvíjet, jednat. Myšlenka vstoupit na americký trh už nabírá na konkrétnosti. Firma by sem ráda vstoupila během příštího roku. I přes plány mimo evropský kontinent, Svět zdraví s Evropou počítá. Z důvodu expanze též dokončuje plnou verzi nového softwaru Komplexní nutriční typologie, kterou překládá do angličtiny, ruštiny a němčiny.
Muži versus ženy
Do Světa zdraví chodí lidé především shodit přebytečná kila a dostat se do kondice. Podle průzkumu jsou v hubnutí úspěšnější muži. Podle Marty Noskové se ženám nedaří proto, že už je jejich tělo zmateno a reaguje pomaleji. Na rozdíl od toho muži snadněji přejdou na hubnutí a také raději sportují, což vede k lepším výsledkům.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...