Výstava na Slovensku

První ročník Mezinárodní výstavy pro podnikání a franchising na Slovensku se uskutečnil v bratislavském Palffyho paláci.
Čtvrtek
07.11.2013
Ve dnech 30. až 31. října se v Bratislavě uskutečnila vůbec poprvé výstava pro podnikání a franchising. Představilo se na ní na 26 franchisových konceptů.
 

Výstavu během dvou dnů navštívilo celkem 423 návštěvníků, kteří projevili zájem o vzdělávání a informace v oboru a 82% z nich odcházelo velice spokojeno s nabídkou odborných přednášek. Podle Ankety, kterou pořadatelé v rámci výstavy uskutečnili, celkem 68% zúčastněných uvažuje o koupi franchisové licence a zhruba 89% respondentů uvádí, že výstavu navštívilo z důvodu obeznámení se s novinkami a možnostmi, které obor přináší i pro setkání s jednotlivými franchisovými koncepty. Součástí jedné z přednášek bylo i představení spuštění nového odborného portálu Franchising.sk, za nímž stojí společnost PROFIT system.

Hlavním partnerem výstavy byla Slovenská franchisingová asociácia (SFA). „Každá aktivita, která podporuje obor je vítaná,“ hodnotí akci prezident SFA Jozef Šétaffy s tím, že se na ní navazují nejen obchodní, ale i partnerské vztahy a spolupráce. „Jako dobrým příkladem může sloužit plánovaná užší spolupráce mezi slovenskou a českou franchisingovou asociací, o které jsme mluvili s prezidentem České asociace franchisingu panem Janem Gondou,“ doplňuje Šétaffy.

Pro každého něco

Součástí projektu byl také doprovodný program, který doplňoval jednotlivé prezentace vystavujících subjektů a který probíhal po celou dobu výstavy přímo na výstavní ploše a v přilehlém sále. Zde bylo možné vyslechnout různé referáty a prezentace, navázat užitečné kontakty, zúčastnit se diskuzí a osobně poznat odborníky a poradce nejen z franchisového podnikání, ale i z dalších oblastí. K dispozici návštěvníkům byli jak zástupci franchisových systémů, tak i experti na řadu odborných témat.

„Koncepce výstav konaných v Praze a Bratislavě se ukazuje jako životaschopná, přináší nejenom obchodní efekty pro zúčastněné, ale také možnosti předem se informovat, vzdělávat a dozvědět se něco více v osobních rozhovorech se zástupci franchisových konceptů,“ říká spolupořadatelka výstavy Monika Hrubalová.


Populární na fóru

Česká značka, skvělá značka

Úvěru zpracováváme zcela zdarma. Všechny podmínky uvedeme jasně a jasně. Platíme za váš účet do 24 hodin. Aplikace telefonicky nebo e-mailem není povinná....

1 komentář(e)
posledni 27.04.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017