Společnost Vibrostation zaznamenává úspěch s vibračními plošinami. Do tří let by chtěla provozovat až 50 franchisových poboček.
Středa
13.11.2013
Franchisový koncept Vibrostation rozšiřuje klientskou základnu. Cílí na města nad 20 tisíc obyvatel.
 

Fitness studia si musí dávat pozor na neustále se rozvíjející cvičící systémy, které se objevují na trhu a získávají si především u žen velkou oblibu. Franchisový systém Vibrostation založený na cvičících programech na vibračních plošinách je toho důkazem. Koncept funguje na bázi franchisy od letošního roku, ale za tu dobu se dokázal rozšířit po celé republice.

I přes nepříznivou ekonomickou situaci se franchisovému konceptu Vibrostation daří. „Podařilo se nám uzavřít další partnerství v rámci franchisingu a klienti nás mohou najít nejen v moravských, ale i českých městech,“ dodává jednatelka společnosti Irena Jelínková. A nezůstává jen v české kotlině, zájemci se ozývají i za hranicemi. „Souběžně dojednáváme podmínky s obchodními partnery v Maďarsku, Polsku, Rusku, Slovensku a Arabskými emiráty,“ říká Irena Jelínková s tím, že společnost věří, že expanze mimo ČR se podaří do konce roku.

U nás společnost Vibrostation cílí především na okresní města s minimálním počtem obyvatel 20 tisíc, aby získala co nejširší klientskou základnu. „Primárně doporučujeme partnerům zřízení poboček mimo obchodní centra, avšak v jejich blízkosti, a to z důvodu podmínek, které v těchto nájemních smlouvách jsou,“ doporučuje Irena Jelínková. Mimo obchodní centrum má podle ní také partner větší možnost přizpůsobit vzhled pobočky i její otevírací dobu.