Pizza trochu jinak
Oblast gastronomie okupují zejména pizzerie. Konkurovat tuzemským restauracím vyrábějícím původem italské jídlo chce i společnost PPHU Wojtex se svými franchisovými koncepty Biesiadowo a Crazy piramid pizza, které se liší například nabídkou pizzy v kornoutu. Společnost pochází z Polska, kde pracuje na cíli otevřít 100 pizzerií.
Větší zájem vidí společnost u franchisového konceptu Biesiadowo, kterých bylo letos otevřeno v Polsku 10 ve formě franchisy. „Na polském trhu provozujeme přes 80 restaurací a cílem je dosáhnout 100. Vyjednáváme s několika potenciálními partnery, abychom plán naplnili,“ říká manažerka sítě Anna Chmielecka s tím, že v Česku už společnost vede jednání o případné spolupráci na základě master-franchisové licence. Podobným způsobem se rozhodla rozvíjet i na Ukrajině.
Irsko nebude
V Irsku, odkud společnost PPHU Wojtex musela z důvodu špatného franchisového partnera stáhnout a chtěla začít znovu, se jí nepodařilo nalézt vhodného master-franchisového partnera. „Bohužel partner, kterého jsme našli, se rozhodl od smlouvy odstoupit bez udání důvodu,“ popisuje negativní zkušenost Anna Chmielecka. Ale to k podnikání patří a Crazy piramid pizza i Biesiadowo úspěšně poráží konkurenci, která na trhu převládá ve velké míře.
V Polsku si společnost své zákazníky hýčká a připravuje další novinky. Během měsíce hodlá spustit modernější tvář svých internetových stránek. Začala spolupracovat se společností PayBack a od nového roku spustí kampaň na zvýšení viditelnosti značky.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...