25.11.2013

Evropský boom

Franchisový systém na odstranění tetování Skinial proráží v Evropě. Majitel společnosti Klaus Böde v rozhovoru přiblížil situaci v Česku a pokračující expanzi na starém kontinentu.

Skinial započal masivní expanzi v Evropě. Jak to pokračuje v Evropě?

Ano, náš franchisový koncept Skinial sklízí úspěch po celé Evropě. Působíme mimo jiné v Německu, Švýcarsku, Španělsku, Rakousku či Itálii. Nedávno jsme podepsali master-franchisovou smlouvu v Polsku a nadále hledáme franchisové partnery ve východní Evropě. V zemích západní Evropy jsme si dali plán nalézt master-franchisanta ve Velké Británii a Francii ještě tento rok.

klaus bode skinial Foto Skinial

Franchisový koncept Skinial se zabývá odstraňováním tetování bez použití laseru. Studia používají speciální fyziologické roztoky, které tetování vypudí z kůže.

Jaká je situace v České republice?

Situace na českém trhu je stále stejná. Kontaktovali nás určití podnikatelé, ale bohužel žádný z nich se nestal vážnějším kandidátem. Poté, co jsme jim zaslali dodatečné informace o Skinial a vyžádali si jejich kontakt na Skype a telefonní číslo, se už neozvali.

Jak se Vám daří na slovenském trhu?

Na Slovensku máme jednu franchisantku, která žije ve Vídni a provozuje jednu pobočku v Bratislavě. Sama se však nesnaží o další rozvoj franchis na Slovensku a vývoj se tak i zde zastavil. Raději bychom našli master-franchisanta nebo další franchisanty. Pokud by mluvil jen slovensky, mohli bychom jej propojit s existující franchisou, kterou v Bratislavě máme. Samozřejmě spolupráce je možná i v případě, že kandidát bude mluvit německy, anglicky, španělsky, francouzsky či italsky.

S jakými problémy se potenciální franchisanti potýkají?

Problém je u podnikatelů, kteří nikdy nepodnikali v kosmetických či lékařských oborech, které jsou pro Skinial potřeba. Takoví podnikatelé potřebují několik měsíců, než se na novou značku a prostředí adaptují z pracovního i osobního hlediska. Pokud pracujeme rovnou s doktory nebo kosmetickými studii, spolupráce je mnohem rychlejší a franchisanti mohou získat zákazníky mnohem dříve díky své klientské základně.

Jak byste popsal konkurenci na trhu?

Největší konkurencí v našem byznysu je léčba laserem, ačkoliv máme hodně argumentů, které hovoří proti této nebezpečné metodě. V některých zemích (třeba i na Slovensku) některé firmy pracují s prostředkem Rejuvi. Tuto tekutinu známe příliš dobře a pracovali jsme s ní, když jsme začínali s naším podnikáním v roce 2009. V mnoha zemích však tato látka byla zakázána kvůli nebezpečí pro organismus. Naše léčba na odstranění tetování je zdlouhavá, protože kůže se musí neustále regenerovat, než se tetování celé odstraní. Aktuálně však podobnou proceduru, která by nám mohla konkurovat, nevidíme. Možná jen ve Velké Británii, zde ale koncept není adaptován pro evropskou legislativu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank