09.12.2013

Potenciál v regionech

Počet kaváren Costa Coffee se příští rok zvětší. Letos britská franchisová značka triumfovala v nejlepších kavárnách v Evropě.

Kavárenské řetězce se řadí v oblasti franchisového podnikání mezi ty oblíbené. Na druhou stranu se musí dokázat odlišit od ostatních, aby na trhu uspěly. U nás se podařilo prosadit britské franchisové značce Costa Coffee, jejíž licenci drží společnost Best Coffee. Ta řídí rozvoj kaváren sama. Letos kavárny oslavily v ČR pětileté výročí.

costa coffee Foto Best coffee

Costa Coffee je druhým největším světovým kavárenským řetězcem. V současnosti má více než 2700 kaváren ve 30 zemích světa.

V České republice si pobočky Costa Coffee našly své věrné zákazníky. „Češi začali dbát na kvalitu kávy a zároveň se k nám vrací. Máme 165 tisíc loajálních zákazníků,“ konstatuje jednatel firmy Best Coffee Richard Procházka s tím, že v tomto roce se podařilo kavárnám navýšit tržby zhruba o pětinu. „V příštím roce chystáme otevření dalších 5 kaváren, zaměřit se kromě Prahy chceme i na regionální města, kde vidíme nevyužitý potenciál,“ dodává Richard Procházka s tím, že v hledáčku je Hradec Králové či Brno, podle prostor.

Koncem listopadu proběhl v Paříži další ročník Evropského kávového symposia Allegra, kde firma Costa Coffee získala ocenění Nejlepší kavárenský řetězec v Evropě. Společnost ocenění dostala už potřetí za sebou. Na druhém místě se umístil Espresso House a třetí skončil Starbucks.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank