Vzdělání po americku
Vědecké studie potvrzují, že dětský mozek nejvýkonněji pracuje v předškolním věku. A rozvoj schopností v tomto věku pomáhá zvyšovat americký výukový program FasTracKids, který vstoupil nově i do Česka. Program je určen pro děti v předškolním věku. Rozvíjet se bude na bázi franchisové spolupráce. První pobočka začala fungovat na Těšnově v Praze.
Předností škol FasTracKids je využití technologicky vzdělávacích nástrojů, které kombinují výpočetní techniku, projekce, interaktivní tabuli a dotykové ovládaní. „Technologie jsou v dnešní době všude kolem nás, a proto na ně nemůžeme zapomínat. Využíváme je, abychom u dětí mohli zlepšovat dovednosti všemi jejich smysly,“ dodává Martin Chalupský, master-franchisant FasTracKids pro ČR. Škola nabízí několik typů programů, základní program FasTracKids je určen pro děti od 3 do 8 let a děti je navštěvují jednou týdně na dvě hodiny. Výuka trvá 2 roky.
Česká republika se stala 50. zemí, do které tento výukový program zavítal. Brzy přibude ještě Polsko a Thajsko. „Věříme, že si program u nás najde své místo a pomůže dětem v jejich vzdělávání. Rádi bychom se rozšířili do všech regionů, prioritou je rozjet první pražskou pobočku. Do pěti let bychom rádi provozovali 7 škol,“ říká Martin Chalupský.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické