Společnost Kovandovi zajišťuje vlastní výrobu sortimentu pro síť obchodů Bon Bon v domovské provozovně v Černovicích u Tábora.
Úterý
17.12.2013
Češi zbožňují čokoládu. Důkazem je franchisový koncept Bon Bon, který provozuje u nás už 19 obchodů.
 

Čokoláda a výrobky z ní nejsou jen doménou Švýcarska či Belgie, ale dokonce i Česko se může pochlubit sladkými pochutinami. Franchisový koncept Bon Bon, za nímž stojí firma Kovandovi, ve svém portfoliu sdružuje čokoládové a marcipánové pamlsky všech tvarů a chutí, které si získávají více zákazníků. V Česku si mohou zákazníci koupit produkty už na 19 místech.

Letos se firmě Kovandovi zadařilo. Otevřela v ČR tři nové pobočky v Praze, Plzni a Ústí nad Labem a na Slovensku 1 v městě Michalovce. Příští rok společnost chystá otevření v Opavě a Olomouci. Franchisový koncept Bon Bon se nachází ještě v Bulharsku v hlavním městě Sofia a příští rok se zde otevře ještě jedna prodejna. „Rok 2013 byl pro firmu úspěšný. Podařilo se nám udržet podobné tržby jako v minulých letech a prodejny nám dělají radost,“ hodnotí rok jednatelka firmy Petra Kovandová.

Hledáme master-franchisanty

Jelikož domácky vyráběné čokoládové produkty mají úspěch, rozhodla se majitelka Petra Kovandová k další expanzi, a to do Chorvatska a Rumunska. „Zatím vyhledáváme vhodné master-franchisanty, kteří by si pořídili naši franchisovou licenci a rozvíjeli náš koncept v těchto zemích,“ dodává Petra Kovandová. Obchody Bon Bon jsou tak zatím na 19 místech v ČR, na 5 na Slovensku a po 1 v Bulharsku.

Sortiment čokoládoven Bon Bon se neustále mění a je doplňován dalšími produkty. Například tento rok společnost hodně obnovovala sortiment a přišla s novinkou ručně kreslených barevných figurek či čokolády s lyofilizovaným ovocem. Do toho firma ještě spravuje muzeum čokolády v Táboře, kde firma vznikla. Franchisa Bon Bon není tedy jen o prodeji čokolády, ale o celkovém pohledu na čokoládový svět.