19.12.2013

Byznys za sucha

Suché mytí od franchisového konceptu iDry se šíří rychlostí blesku po celé ČR. Chystá se proniknout za hranice.

Stále větší důraz na ekologii vede firmy k vývoji postupů šetrných k životnímu prostředí. Tento trend není neobvyklý i v oblasti franchisingu. Letos na trh vstoupil franchisový koncept suchého mytí aut iDry, který si rychle získal oblibu nejen jednotlivých zákazníků, ale také firem. Společnost iDry však nezůstala jen u mytí aut, zajišťuje čištění veškerých dopravních prostředků od aut po letadla.

iDry myti auta

Franchisový koncept iDry působí v Praze, ve Středočeském, Pardubickém, Královéhradeckém, Českobudějovickém, Olomouckém a Moravskoslezském kraji.

Franchisová spolupráce pomohla iDry oslovit zákazníky z působností na celou republiku. „Od února se nám podařilo prodat 5 krajských a několik okresních franchisových licencí v ČR a na Slovensku,“ popisuje úspěchy majitel konceptu iDry Petr Šméral. Společnost mimo to uzavírá smlouvy s firmami, kdy se postará o jejich vozový park. Nedávno se firmě podařilo vyjednat spolupráci s leasingovou společností Business Lease. Spolupráce spočívá v tom, že iDry bude nabízet mobilní služby pro všechny její klienty.

Jednotlivci i firmy si franchisový koncept iDry chválí a jeho úspěchu si všimli i za hranicemi. „Připravujeme rozšíření konceptu do dalších zemí Evropy, dokonce se mi ozvali i zájemci z Ruska, Číny či USA, s kterými připravujeme setkání,“ přibližuje plány Petr Šméral s tím, že nadále hodlá společnost pokračovat v obsazování dalších krajů a okresů v ČR i na Slovensku. Potenciál zůstává v těchto zemích stále nenaplněn.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank