Franchisový koncept iDry působí v Praze, ve Středočeském, Pardubickém, Královéhradeckém, Českobudějovickém, Olomouckém a Moravskoslezském kraji.
Čtvrtek
19.12.2013
Suché mytí od franchisového konceptu iDry se šíří rychlostí blesku po celé ČR. Chystá se proniknout za hranice.
 

Stále větší důraz na ekologii vede firmy k vývoji postupů šetrných k životnímu prostředí. Tento trend není neobvyklý i v oblasti franchisingu. Letos na trh vstoupil franchisový koncept suchého mytí aut iDry, který si rychle získal oblibu nejen jednotlivých zákazníků, ale také firem. Společnost iDry však nezůstala jen u mytí aut, zajišťuje čištění veškerých dopravních prostředků od aut po letadla.

Franchisová spolupráce pomohla iDry oslovit zákazníky z působností na celou republiku. „Od února se nám podařilo prodat 5 krajských a několik okresních franchisových licencí v ČR a na Slovensku,“ popisuje úspěchy majitel konceptu iDry Petr Šméral. Společnost mimo to uzavírá smlouvy s firmami, kdy se postará o jejich vozový park. Nedávno se firmě podařilo vyjednat spolupráci s leasingovou společností Business Lease. Spolupráce spočívá v tom, že iDry bude nabízet mobilní služby pro všechny její klienty.

Jednotlivci i firmy si franchisový koncept iDry chválí a jeho úspěchu si všimli i za hranicemi. „Připravujeme rozšíření konceptu do dalších zemí Evropy, dokonce se mi ozvali i zájemci z Ruska, Číny či USA, s kterými připravujeme setkání,“ přibližuje plány Petr Šméral s tím, že nadále hodlá společnost pokračovat v obsazování dalších krajů a okresů v ČR i na Slovensku. Potenciál zůstává v těchto zemích stále nenaplněn.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014