07.01.2014

Kosmetika s vůní Baltu

Kosmetická značka Attirance se chce rozvíjet pomocí franchisy na tuzemském trhu. Zatím nenašla vhodné franchisanty.

Trh přírodní kosmetiky zažívá v posledních letech velký rozmach. Lotyšská firma Attirance nabízí ve svém portfoliu více než 300 přípravků na péči o tělo, obličej i vlasy. Své produkty poskytuje k prodeji nejen ve svých obchodech, ale také je dodává do nezávislých prodejen pod stejnojmennou značkou. Už 7 let rozvíjí i franchisový systém, který rozvíjí ve 12 zemích.

Attirance provozovna

Franchisová značka Attirance vznikla v Lotyšsku. Franchisovou licenci nabízí od roku 2007.

V Česku by firma Attirance ráda našla franchisové partnery, kteří by rozšířili značku na tomto trhu. Potřebná počáteční investice pro zájemce o franchisovou licenci činí 40 tisíc eur (kolem 1 milionu korun) a výše se může měnit podle typu franchisy, kterou si podnikatel vybere. Největší finance spolkne master-franchisová licence, nejméně prodejní místo typu corner nebo shop-in-store. Společnost Attirance má za cíl na začátku otevřít alespoň 5 franchisových jednotek.

Ve světě už funguje franchisový model Attirance mimo Lotyšsko také v Rusku, Německu, Mexiku, Austrálii nebo Jihoafrické republice. Kosmetické přípravky Attirance odebírají i nezávislí obchodníci. Pro Českou republiku se společnost rozhodla nejen z toho důvodu, že trh přírodní kosmetiky se těší stále většího zájmu lidí, ale také díky rozvoji franchisingového podnikání.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

1

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank