Kosmetika s vůní Baltu
Trh přírodní kosmetiky zažívá v posledních letech velký rozmach. Lotyšská firma Attirance nabízí ve svém portfoliu více než 300 přípravků na péči o tělo, obličej i vlasy. Své produkty poskytuje k prodeji nejen ve svých obchodech, ale také je dodává do nezávislých prodejen pod stejnojmennou značkou. Už 7 let rozvíjí i franchisový systém, který rozvíjí ve 12 zemích.
V Česku by firma Attirance ráda našla franchisové partnery, kteří by rozšířili značku na tomto trhu. Potřebná počáteční investice pro zájemce o franchisovou licenci činí 40 tisíc eur (kolem 1 milionu korun) a výše se může měnit podle typu franchisy, kterou si podnikatel vybere. Největší finance spolkne master-franchisová licence, nejméně prodejní místo typu corner nebo shop-in-store. Společnost Attirance má za cíl na začátku otevřít alespoň 5 franchisových jednotek.
Ve světě už funguje franchisový model Attirance mimo Lotyšsko také v Rusku, Německu, Mexiku, Austrálii nebo Jihoafrické republice. Kosmetické přípravky Attirance odebírají i nezávislí obchodníci. Pro Českou republiku se společnost rozhodla nejen z toho důvodu, že trh přírodní kosmetiky se těší stále většího zájmu lidí, ale také díky rozvoji franchisingového podnikání.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...