Retail Summit podvacáté

Summit se koná s podporou celé řady partnerů, mezi ty nejvýznamnější patří platinoví partneři ČSOB, Plzeňský Prazdroj a Telefónica ČR a partner večera MasterCard. Mediálním partnerem akce je i portál Franchising.cz.
Čtvrtek
09.01.2014
Letošní jubilejní ročník konference hledá recept na to, jak dosáhnout úspěchu v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní.
 

Ve dnech 4. a 5. února se v pražském kongresovém hotelu Clarion uskuteční 20. ročník odborné konference Retail Summit. Na něm v letošním roce vystoupí rekordní počet řečníků a panelistů reprezentujících různé typy hráčů utvářejících český maloobchodní trh. V prvé řadě se bude jednat o zástupce prodejců rychloobrátkových i non-foodových kategorií, a to jak z kamenného, tak internetového obchodu.

Kromě klasických prezentací a diskusních sekcí klade Summit 2014 velký důraz i na 2 velké panely v rámci hlavního programu, konkrétně na Retail CEO panel a na diskusi o receptech na úspěch v podání těch nejpovolanějších – nositelů ocenění Obchodník roku.

Program Retail Summitu 2014 však rozhodně není naplněn jen obchodníky. Organizátoři požádali o pomoc s hledáním úspěšných řešení i řadu osobností mimo český obchod, které přinesou inspiraci „odjinud“, ať už z Evropy, ze sousedního Slovenska či od výrobců. Obrovská dávka inspirace pak nepochybně přijde od zástupců technologických firem a expertů.

Ve všech částech programu bude možné čerpat inspiraci jak od velkých mezinárodních firem, tak od nezávislých domácích podnikatelů. V řadě případů jde nejen o hvězdy českého podnikání jako je Jannis Samaras z Kofoly, ale i o další úspěšné lokální hráče, které jste ještě na Retail Summitu neměli možnost potkat. Těšit se tak můžeme například na Kláru Dubskou z CBA, Ivo Plška z JIP Východočeská, Daniela Večeřu z HP TRONIC, Oldřicha Bajera za Zoot či Davida Kuklu z franchisového konceptu Sklizeno.

Mediálním partnerem akce je portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017