Retail Summit podvacáté

Summit se koná s podporou celé řady partnerů, mezi ty nejvýznamnější patří platinoví partneři ČSOB, Plzeňský Prazdroj a Telefónica ČR a partner večera MasterCard. Mediálním partnerem akce je i portál Franchising.cz.
Čtvrtek
09.01.2014
Letošní jubilejní ročník konference hledá recept na to, jak dosáhnout úspěchu v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní.
 

Ve dnech 4. a 5. února se v pražském kongresovém hotelu Clarion uskuteční 20. ročník odborné konference Retail Summit. Na něm v letošním roce vystoupí rekordní počet řečníků a panelistů reprezentujících různé typy hráčů utvářejících český maloobchodní trh. V prvé řadě se bude jednat o zástupce prodejců rychloobrátkových i non-foodových kategorií, a to jak z kamenného, tak internetového obchodu.

Kromě klasických prezentací a diskusních sekcí klade Summit 2014 velký důraz i na 2 velké panely v rámci hlavního programu, konkrétně na Retail CEO panel a na diskusi o receptech na úspěch v podání těch nejpovolanějších – nositelů ocenění Obchodník roku.

Program Retail Summitu 2014 však rozhodně není naplněn jen obchodníky. Organizátoři požádali o pomoc s hledáním úspěšných řešení i řadu osobností mimo český obchod, které přinesou inspiraci „odjinud“, ať už z Evropy, ze sousedního Slovenska či od výrobců. Obrovská dávka inspirace pak nepochybně přijde od zástupců technologických firem a expertů.

Ve všech částech programu bude možné čerpat inspiraci jak od velkých mezinárodních firem, tak od nezávislých domácích podnikatelů. V řadě případů jde nejen o hvězdy českého podnikání jako je Jannis Samaras z Kofoly, ale i o další úspěšné lokální hráče, které jste ještě na Retail Summitu neměli možnost potkat. Těšit se tak můžeme například na Kláru Dubskou z CBA, Ivo Plška z JIP Východočeská, Daniela Večeřu z HP TRONIC, Oldřicha Bajera za Zoot či Davida Kuklu z franchisového konceptu Sklizeno.

Mediálním partnerem akce je portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017