Franchisový koncept House Shine ovládá trh v Portugalsku a v Brazílii řídí přes 200 franchisových poboček. Podobné úspěchy chce mimo ČR získat i v Německu, Polsku či Nizozemí.
Úterý
14.01.2014
Vtrhnout na oblast čistících služeb plánuje franchisový koncept z Portugalska House Shine. Master-franchisant by měl vytvořit síť.
 

Udržovat uklizenou a čistou domácnost by z nás chtěl každý, někdy však není tolik času pořádně uklidit věčný nepořádek a neuškodí najmout firmu specializovanou na úklid domácností. Takové služby nabízí portugalský systém House Shine, který chce proniknout na český trh pomocí franchisy. Společnost NBRAND, pod který franchisový koncept spadá, zde hledá master-franchisanta, který by se postaral o rozvoj sítě uklízecích služeb House Shine.

Franchisový koncept House Shine pochází z Portugalska, kde ovládá trh. Pronikl i do Brazílie a celkově s Portugalskem se v těchto státech nachází více než 300 franchisových poboček. „Českou republiku jsme si vybrali na základě pozitivních výsledků z průzkumu, který jsme si nechali zpracovat. Věříme, že koncept House Shine zde může uspět,“ prozrazuje důvod vstupu k nám výkonný ředitel firmy NBRAND Cândido Mesquita s tím, že ČR je jedním z 5 strategických trhů, kde firma master-franchisanta hledá.

Za čistotu se platí

Jelikož se jedná o master-franchisovou licenci House Shine, je hodnota celkových investic poměrně vysoká. Podnikatel se musí připravit na celkovou investici 137,5 tisíce eur (přes 3 miliony Kč), která zahrnuje franchisový i marketingový poplatek. Výhodou však bude, že se bude starat o celou síť franchisantů a dostávat od nich poplatky. Od firmy NBRAND získá master-franchisant v začátcích budování sítě veškerou podporu.

Nejvíce poboček House Shine se nachází v Brazílii, kde jich je formou franchisy provozováno více než 200. Dalšími trhy, kde si společnost myslí, že může uspět, se v případě Evropy jedná o Německo, Polsko a Nizozemí. I zde by ráda našla vhodné master-franchisanty. Investice se pohybuje na podobné úrovni jako u nás.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014