Pondělí
20.01.2014
Franchisový koncept Bez vody nabízí služby mytí aut bez použití vody. Letos by firma podle jednatele Jaroslava Hracha ráda pronikla do všech regionů České republiky a uvedla nové čistící přípravky.
 

Proč jste se rozhodl rozvíjet koncept bezvody pomocí franchisové licence?

Zvažovali jsme různé obchodní modely, ale věříme, že právě pro tento tip služby je franchising ideální volbou.

Jaké máte plány na příští rok?

Tento rok plánujeme obsadit všechny regiony a stabilizovat je. Změny a nové kroky připravujeme také na poli marketingu i obchodu. Zásadní novinkou pro rok 2014 je, že se nám podařila dohoda přímo s výrobcem v USA a vyvinuli jsme kompletní vlastní řadu prémiových produktů BEZVODY. Naši partneři se určitě mají na co těšit. Na trh ji uvedeme v 1.pololetí 2014. Zároveň se budeme snažit expandovat do zahraničí. Prvotní kontakty již probíhají na Slovensku a také v Německu a Polsku.

Jaký je o Vaši franchisu zájem? Co by měl franchisant splňovat?

O spolupráci nejen v ČR registrujeme značný zájem, jelikož jde o velice zajímavou službu s velkým potenciálem. Dle ohlasů to vypadá, že plán pro vybudování obchodní sítě bude splněn dříve. Tento zájem nás velmi těší a zároveň motivuje do další práce. Náš partner musí mít hlavně chuť pracovat a věřit, že nabízí kvalitní produkty i službu. Celý koncept zakládáme hlavně na férové spolupráci. Náš systém školení zároveň umožňuje začít spolupracovat i méně zkušeným. Nabízíme v jednotlivých regionech celé ČR možnost vybudovat si vlastní a zároveň velmi zajímavou možnost podnikání. To vše za minimální investice. Spolupráci je určena současným ručním myčkám, autoservisům stejně tak i podnikavým jednotlivcům.

Jak byste popsal rozdíl mezi automyčkami, ručními myčkami a Vašim suchým mytím?

Zásadní rozdíl vidím v mobilitě služby a zároveň v dopadu na životní prostředí včetně úspory vody. Také nepoužíváme chemii, a tak naše přírodní produkty neškodí vozidlům samotným a na rozdíl od automyček nehrozí ani poškození laku. Další přidanou hodnotou je také ruční práce na každém kousku vozidla.

Čím se lišíte od své konkurence?

Konkurence samozřejmě i v tomto oboru je a víme o ní. Tento systém mytí vozidel získává rychle na oblibě. Jsme pojetím celého konceptu trochu odlišní, a tak věříme, že najdeme spolehlivé partnery. Jako jediní v ČR také uvedeme na trh vlastní produktovou řadu a nabízíme obchodní podporu v podobě našeho obchodního zástupce. Vzhledem k potenciálu na trhu je stále hodně prostoru k dalšímu rozvoji.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014