28.01.2014

Turistická franchisa

Na jaře řetězec s outdoorovým sortimentem Husky otevře minimálně 2 obchody. Jeden z nich bude provozován jako franchisa.

Česká republika se vyznačuje největší sítí řetězců se sportovním oblečením v Evropě. Firmě Husky, která využívá i franchisingu jako nástroj pro další expanzi, se daří v konkurenčním boji obstát. Soustředila se i na hledání franchisantů, což vedlo k otevření další franchisové prodejny v Českých Budějovicích. Letos chce v podobném trendu pokračovat.

Husky oblečení v prodejně

Na konci roku loňského roku síť Husky čítala 14 vlastních obchodů a 4 franchisové.

Už na jaře by se měla otevřít další franchisová prodejna v Hradci Králové. „Dolaďujeme podepsání smlouvy s franchisovým partnerem. Pobočka Husky se bude nacházet v centru města a měla by se otevřít asi v dubnu,“ říká manažer obchodní sítě Husky Milan Ponrt. Další obchod, který však bude ve vlastním držení společnosti, se otevře na jaře v Plzni. „Toto město jsme dlouho chtěli obsadit, abychom zabrali i západočeskou oblast,“ doplňuje Milan Ponrt. Splečnost dále jedná o otevření prodejny v centru Brna, která by měla být centrálním bodem pro brněnsko a okolí.

Praha už je téměř obsazená

Krajská města by společnost Husky ráda obsadila všechna, ať už franchisově či na vlastní pěst. Preferuje však především franchisovou spolupráci. U Prahy cítí Milan Ponrt určitou nasycenost, ale pokud by se našlo zajímavé místo pro obchod, expanzi zde se firma nebrání. V současné době si zákazníci mohou sportovní oblečení koupit v 5 prodejnách.

Obrat o Vánocích tvoří u Husky 15 až 20 % celkového obratu za celý rok. „Vánoce jsou u nás důležité, nicméně dalším silným obdobím je i jaro a léto, protože náš sortiment obsahuje zboží určené k turistice jako spací pytle či stany,“ dodává Milan Ponrt.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank