Recept na nejisté časy

Ambicí organizátorů Retail Summitu 2014 bylo zaměřit dvoudenní program Retail Summitu na hledání cest, jak uspět v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní. O tom, že tato témata rezonují s aktéry českého obchodního trhu, svědčí více než 600 registrovaných účastníků z řad dodavatelů i obchodníků.
Pátek
24.01.2014
Více než 600 účastníků se doposud registrovalo na jubilejní 20. ročník konference Retail Summit.
 

Letošní Retail Summit, který se uskuteční 4. a 5. února v pražském kongresovém hotelu Clarion, se může těšit na velmi pestrou skladbu návštěvníků. Mezi přihlášenými najdeme jak dodavatele zboží a služeb, tak ve velké míře i celkou řadu obchodníků. Mimo jiné jsou mezi nimi i reprezentanti téměř všech obchodních firem z kategorie TOP 10, konkrétně například Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa, Spar a také několika desítek českých a slovenských spotřebních družstev.

Kromě nich se na konferenci objeví i představitelé vrcholového managementu dalších potravinářských a nepotravinářských řetězců, specializovaných a convenience prodejen či internetoví prodejci. Mezi registrovanými obchodníky figurují zástupci firem Bauhaus, C&A, CBA, Datart International, dm drogeriemarkt, Enapo, Hruška, Hornbach, HP TRONIC, IKEA, Internet Mall, JIP Východočeská, KIK Textil, KIKA Nábytek, Le Premier, MARKLAND Kotva, Metspa, MyFoodMarket, Náš grunt, Netretail Holding, OBI, Rosa Market, Rossmann, SPORTISIMO, Sklizeno, TETA, UNI Hobby, Zoot a řady dalších.

Hlavním mottem letošního jubilejního ročníku je otázka „Jak uspět v nejistých časech?“ Žijeme v turbulentní, nestálé době, ve které můžeme s úsměvem konstatovat, že jediná věc, která je jistá (kromě smrti a daní) je právě ona nejistota. Nejistota často pramení z nepochopení. Uspět v podnikání tak mohou jen ti, kdo jsou připraveni se v rychle měnícím prostředí dobře orientovat, vnímat signály nové doby, porozumět jim a využít je k rozvoji nových řešení.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017