24.01.2014

Recept na nejisté časy

Více než 600 účastníků se doposud registrovalo na jubilejní 20. ročník konference Retail Summit.

Letošní Retail Summit, který se uskuteční 4. a 5. února v pražském kongresovém hotelu Clarion, se může těšit na velmi pestrou skladbu návštěvníků. Mezi přihlášenými najdeme jak dodavatele zboží a služeb, tak ve velké míře i celkou řadu obchodníků. Mimo jiné jsou mezi nimi i reprezentanti téměř všech obchodních firem z kategorie TOP 10, konkrétně například Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa, Spar a také několika desítek českých a slovenských spotřebních družstev.

Retail Summit 2013 Foto Blue Events

Ambicí organizátorů Retail Summitu 2014 bylo zaměřit dvoudenní program Retail Summitu na hledání cest, jak uspět v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní. O tom, že tato témata rezonují s aktéry českého obchodního trhu, svědčí více než 600 registrovaných účastníků z řad dodavatelů i obchodníků.

Kromě nich se na konferenci objeví i představitelé vrcholového managementu dalších potravinářských a nepotravinářských řetězců, specializovaných a convenience prodejen či internetoví prodejci. Mezi registrovanými obchodníky figurují zástupci firem Bauhaus, C&A, CBA, Datart International, dm drogeriemarkt, Enapo, Hruška, Hornbach, HP TRONIC, IKEA, Internet Mall, JIP Východočeská, KIK Textil, KIKA Nábytek, Le Premier, MARKLAND Kotva, Metspa, MyFoodMarket, Náš grunt, Netretail Holding, OBI, Rosa Market, Rossmann, SPORTISIMO, Sklizeno, TETA, UNI Hobby, Zoot a řady dalších.

Hlavním mottem letošního jubilejního ročníku je otázka „Jak uspět v nejistých časech?“ Žijeme v turbulentní, nestálé době, ve které můžeme s úsměvem konstatovat, že jediná věc, která je jistá (kromě smrti a daní) je právě ona nejistota. Nejistota často pramení z nepochopení. Uspět v podnikání tak mohou jen ti, kdo jsou připraveni se v rychle měnícím prostředí dobře orientovat, vnímat signály nové doby, porozumět jim a využít je k rozvoji nových řešení.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank