Podnikání odolné vůči krizi

Chcete-li začít podnikat, je vždy třeba pečlivě zvážit, do jaké oblasti se „vrhnout“. Musíte zvážit, jak se bude danému sektoru dařit i v dobách ekonomických turbulencí. V magazínu Vlastní firma FRANCHISING vám představíme obory, ve kterých se vyplatí podnikat.
 

V osmém čísle magazínu Vlastní firma FRANCHISING (01/2014) najdete:

O čem se mluví

5 oborů odolných vůči krizi
Pokud ekonomika zpomaluje, nejvyhledávanějšími se stávají nápady na „bezpečné“ podnikání. Kolem sebe jich můžeme najít celou řadu.

Fakta a trendy

Nový směr
Změna pravidel motivovala franchisový koncept LegoWear k úpravě strategie rozvoje.

Reklama a internet ruku v ruce
Franchisová online agentura ReachLocal se pro příští rok rozhodla v ČR specializovat na firmy, pro které může generovat z kampaní nejlepší výsledky.

Byznys pro malé i velké
Za 5 let působení prošlo 75 výživovými poradnami Narturhouse více než 70 tisíc klientů.

Evropa realitní kancelář míří za hranice
V roce 2013 oslavila realitní síť Evropa 15 let na českém trhu. Do dalších let má smělé cíle.

Hamburgery na dosah
McDonald´s připravil novinku pro zájemce o franchisovou licenci. Nově nabízí koncept restaurací pro menší lokality.

Investoři více věří
Důvěra investorů ve střední Evropě je nejvyšší za poslední dva roky. Poprvé za čtyři roky přinesly výsledky průzkumu společnosti Deloitte zlepšení ve dvou po sobě jdoucích šestiměsíčních období.

Do nového roku v novém
Do roku 2014 vstupuje síť poboček franchisového konceptu Fitness Food Menu se zcela novým designem.

Vlastní byznys

Eva Štěpánková: Do podnikání bych šla znovu
Založit a vést vlastní firmu chce trpělivost, pokoru a zodpovědnost, říká Eva Štěpánková, zakladatelka a majitelka kosmetické firmy RYOR.

Supertéma

Gastronomie stále láká
Mít svou vlastní restauraci nebo kavárnu je snem mnoha Čechů. Díky řadě franchisových systémů působících na tuzemském trhu v této oblasti to nemusí být sen nesplnitelný.

Pro franchisu stvořené
Když se řekne franchisa, mnohým z nás se v první chvíli vybaví fastfoodové řetězce, které se tímto způsobem rozšiřují po celém světě. Mezi sítěmi, kterým franchisový rozvoj sluší, však můžeme najít i kavárny či zmrzlinárny.

Restaurace v síti
Stále více restaurací, a to i různých cenových kategorií, se zhlédlo ve franchisovém rozvoji. Jejich cílem mnohdy je se dostat z velkých měst do těch menších. Hledají proto partnery, kteří budou ve svých restauracích pracovat.

Moje firma

Byznys s majáčkem
Nemohoucí pacienti si vždy při přepravě na vyšetření nemohou dovolit využívat taxi služeb. Veřejných sanitek je málo a jejich provoz je příliš nákladný. Řešením je služba v podobě provozu soukromých sanitek.

Business Style

Správné jméno pro firmu
Najít pravé jméno pro firmu je velmi důležitý krok. Správně zvolený název může usnadnit rozjetí úspěšného byznysu a snížit náklady na jeho reklamu. Naopak nešikovné pojmenování může začínající značku potopit. Jak tedy najít ideální jméno pro firmu?

Známá značka

Vydělejte jako Steve Jobs
Společnost Apple založil Steve Jobs jako počítačovou firmu. V průběhu let se však značka zaměřila i na další technologické oblasti. Její nápady dnes určují trendy.

Franchisa od A do Z

Podnikání podle pravidel
Rozhodnutím stát se franchisantem toho či onoho konceptu se zavazujete přijmout jeho pravidla a postupy. Vaší „biblí“ pro Vás v tomto ohledu bude operační manuál, který vám předá poskytovatel franchisové licence.

Dobré rady

Vyvarujte se chyb v byznyse
Život byznysmena není ani lehký a mnohdy ani příjemný. Začínající podnikatel se může snadno chytit do pasti, jež ovlivní budoucnost jeho firmy. Napovíme, jak se tomu vyhnout.

Můj franchising

Z florbalisty franchisantem
Finační poradenství se z koníčka stalo pro Jaromíra Kováře obživou. Rozhodl se radit lidem pod silnou franchisovou značkou Partners.

Příběh manažera

Máme jasný cíl
Stát se do dvou let jedničkou na českém trhu. Přesně to má v plánu síť výživových poradců Svět zdraví, za níž stojí Josef Hůla.

Využijte akční nabídky předplatného - Získejte osm čísel za cenu šesti.

Magazín Vlastní firma FRANCHISING lze objednat online ve vydavatelství na portálu Franchising.cz. K dostání jsou jak jednotlivé výtisky, tak i předplatné. Časopis bude také k dostání v síti maloobchodních prodejen Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a síti GECO tabák. Vydavatelem magazínu je společnost PROFIT system®, která vydává časopisy o franchisingu i v Polsku a na Ukrajině.