Franchisový koncept Fitness food menu působí už na 36 místech republiky. Letos pronikl se svými službami na Slovensko.
pondělí
03.02.2014
Fitness food menu si drží své místo na trhu. Otevírá nové a stabilizuje staré franchisové pobočky.
 

Obor „krabičkových diet“ u nás začíná krystalizovat, kdy prostor na trhu vyklízejí menší firmy. Naopak franchisová společnost Fitness food menu zažívá pravý opak a obsazuje postupně celé území Česka a Moravy svými zdravými jídly pro každý den. V současné době pokrývá franchisová síť 85 % republiky, kde si zákazníci mohou objednat menu z dílny Fitness food menu.

„Raketový start firem zabývajících se produkcí a dodávkou dietních jídel začal před 6 až 8 lety, loni však počet firem kulminoval a špatné firmy konečně odchází z trhu,“ popisuje situaci jednatel firmy Fitness food menu Tomáš Volf. Samotná společnost loni prošla také důležitými změnami, zejména se přeměnil celkový obraz firmy, byl zaveden nový admin a dokončen rebranding tiskových materiálů.

Česko jede, Slovensko čeká

A že se franchisový koncept uchytil, ukazuje i počet prodejních míst, kterých se nachází po celé republice více než 30. „Kladně hodnotíme nejen počet loni otevřených míst, ale také stabilizaci těch, které jsme zprovoznili v roce 2012,“ dodává Tomáš Volf. Cílem firmy je rozšířit služby poskytování dietních jídel do severní části východních Čech, kde musela zavřít pobočku v Ústí nad Labem kvůli loňským povodním. Aktuálně probíhá jednání s novým franchisovým partnerem.

Letos se koncept Fitness food menu zaměřil i na slovenský trh, kde je však rozvoj stále ještě v přípravách z důvodu dolaďování podmínek s tamním master-franchisantem. „Pro slovenský trh jsme se rozhodli na základě širokého průzkumu, který nám ukázal, že je zde vysoký potenciál pro prodej našich produktů, jak jsou nastaveny," říká Tomáš Volf s tím, že se vyjednává především o pravidlech tak, aby byly přizpůsobeny na tamní trh.