07.02.2014

Kofola sází na čerstvost

Franchisová síť UGO převezme fresh bary Mangaloo. Letos by UGO barů mělo být 50.

Společnost Kofola kupuje fresh bary firmy Mangaloo, která část svých poboček provozuje na základě franchisové licence. Prodejní místa se připojí k franchisové síti firmy UGO, kterou Kofola do svého portfolia začlenila v loňském roce.

bar UGO Foto UGO Čerstvá šťáva

V ČR a SR se nachází 37 barů UGO. Letos by jich mělo být 50. Dopomoci by k tomu měla i akvizice poboček Mangaloo.

Značku UGOVA čerstvá šťáva chce společnost Kofola nadále podporovat, dopomoci by tomu měla i akvizice Mangaloo barů. Díky nim posílí franchisová značka zejména v Praze, kde se nachází nejvíce poboček Mangaloo. Jak uvedl generální ředitel Jannis Samaras na Retail Summitu konající se 4. a 5. února, společnost UGO provozuje v Česku a na Slovensku v tuto chvíli 37 poboček a letošní cíl je zvýšit jejich počet na 50, a to včetně těch franchisových.

Síť fresh barů UGO přidala společnost Kofola do svého portfolia loni v březnu. Stala se jejím strategickým partnerem, kdy ve firmě získala 75% podíl. Společně s transakcí začala Kofola také prodávat čerstvé džusy UGO v plastových lahvičkách, které jsou ošetřeny tzv. paskalizací.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank