Loni se franchisový systém Extra stěhování stal členem Hospodářské komory ČR. Letos je jeho prioritou nadále posilovat své místo na českém trhu.
pondělí
17.02.2014
Franchisový koncept Extra stěhování představil levnější variantu franchisové licence. Jak uvedl jeho ředitel Radek Straka, tato možnost je určena zejména pro firmy se stálou klientelou.
 

Jak se dařilo franchisovému konceptu Extra stěhování v loňském roce?

V loňském roce jsme si na českém trhu upevnili pozici nejen dalšími novými franchisanty, čímž se nám podařilo zajistit kvalitní stěhovací služby v dalších krajích a zároveň jsme dosáhli téměř 60% úspěšnosti ve výběrových řízeních. Stali jsme se členy České hospodářské komory a nepatrně jsme zdokonalili koncept franchisy Extra stěhování, čímž došlo k celkovému zkvalitnění poskytovaných služeb pro koncového zákazníka. Získali jsme mnoho nových významných partnerů a nových stálých klientů. Sečteno a podtrženo – jsem skutečně velmi spokojen, že i v tak krizovém období, které je momentálně v naší ekonomice, dokážeme jít kupředu.

Rozhodli jste se zavést levnější způsob získání franchisové licence. Pro koho je určena a jak se zatím osvědčil?

Tato levnější varianta je určena například pro větší realitní kanceláře, prodejce nábytku a další subjekty, které již mají vytvořenou svoji stálou klientelu a nepotřebují přístupy do naší centrální databáze, nebo nepotřebují tak výraznou propagaci. Mají propůjčenou naši značku Extra stěhování, dostanou základní balíček vybavení a služeb, a samozřejmě musí dodržovat naše know-how na které jsou proškoleni. O tuto levnější variantu je samozřejmě daleko větší zájem, neboť její cena je téměř zanedbatelná, nicméně největší zájem o ni mají ti, kteří právě tu důležitou, stálou klientelu vytvořenou nemají.

Jaké plány jste si vytyčili pro tento rok?

Tento rok máme naprosto stejné plány jako roky minulé. Nadále se rozvíjet, růst a pokud možno obsadit celý trh se stěhovacími službami v České republice.

Jak pokračují Vaše plány rozvoje na zahraničních trzích, kde působíte?

Rozvoj našeho konceptu stěhovacích služeb v zahraničí jsme poněkud zvolnili. Je to opravdu velké a náročné sousto, kde spoustu času a energie musíme věnovat pouze legislativě a administraci. Je to tak trochu boj s větrnými mlýny, ale je to vše jen otázka času a výdrže. Naše současné franchisanty a partnery na Slovensku, v Německu, Rakousku, Polsku i ve Vietnamu samozřejmě kompletně podporujeme a celkově s nimi dobře spolupracujeme. Hlavní prioritu však momentálně klademe na obsazení místního trhu.

Popsal byste konkurenci na trhu stěhovacích služeb?

Konkurence na české trhu je opravdu velká. Zřejmě i proto, že spousty dopravců, kteří nemají práci a mají vozidla, zkouší stěhovat. Zrovna tak to i spoustě podnikavců přijde jako nenáročná a jednoduchá práce, kterou může dělat každý a tak měsíc co měsíc přibývá nových stěhováků, kteří se s neznalostí trhu vřítí do světa stěhování a podnikání, podráží ceny, zklamou zákazníky, pár měsíců přežívají, než přijdou na to, jak je to náročná, těžká a odpovědná práce. Popadají, zkrachují a jdou zkoušet zase něco jiného. Co všechno svým jednáním zapříčinili si už neuvědomují. A tak je to pořád dokola.

Je konkurence i pozitivní?

Naštěstí je ale i konkurence, která má letité zkušenosti, výborné znalosti a schopné lidi. Maximálně uspokojuje své klienty, stěhuje za ceny, které jsou příznivé pro obě strany, ale hlavně – nekazí trh a dobré jméno stěhováků. Tato konkurence je pro nás opravdu velkým pomocníkem a partnerem v oblasti stěhování. Každý by si měl uvědomit, že zkušenosti, a tím pádem ZNAČKY, jsou skutečně zárukou kvality a to i v oblasti stěhovacích služeb, které jsou mimochodem všude v zahraničí jedny z nejdražších a nejžádanějších.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014