Po rebrandingu Mangaloo na bary Ugova čerstvá šťáva se bude v Česku nacházet 37 poboček patřící pod značku Ugo. Kofola v Mangaloo odkoupila 100% podíl, v Ugo 75 %.
Pátek
21.02.2014
Kofola získává bary Mangaloo, které se přejmenují na Ugova čerstvá šťáva. Změny vlastních i franchisových poboček proběhnou ještě letos.
 

Síť fresh barů Mangaloo, která prodává nejen čerstvé džusy, ale také vlastnoručně vyráběné saláty a polévky, zaujala výrobce nealkoholických nápojů Kofola. Ten se rozhodl odkoupit její 100% podíl. Pobočky Mangaloo, kterých je v tuto chvíli 12 vlastních a 5 franchisových, se začlení pod bary Ugova čerstvá šťáva. Ty vlastní Kofola od loňského roku. Podrobnosti transakce nechtěly obě strany uvádět.

O portfoliu džusů Kofola uvažovala už dlouho. „Džusy je velmi těžké profilovat a lidi v nich nevidí moc velkou hodnotu. Dokazuje to i pokles prodeje krabicových džusů. Naopak v čerstvých džusech vidíme velký potenciál, lidé do nich začínají více investovat. Koupě Mangaloo je tak logickým krokem na cestě ke zdraví,“ říká generální ředitel Kofoly Janis Samaras. Aktuálně probíhá integrace Mangaloo do sítě Ugova čerstvá šťáva. Dokončena by měla být ve 3. čtvrtletí tohoto roku.

Kofola se stala lídrem trhu

Franchisových barů Ugova čerstvá šťáva se v současné síti nachází 15 a dalších 5 drží firma UGO Trade. Společnost Kofola se tak stala po spojení UGO a Mangaloo jedničkou na trhu v počtu barů nabízejících džusy z čerstvého ovoce a zeleniny. „Na trhu se nachází asi 100 provozoven, které fungují na podobném principu,“ dodává majitel společnosti UGO Trade Marek Farník. Do konce roku by se mělo otevřít 50 provozoven Ugova čerstvá šťáva.

Obě sítě spotřebovaly za suroviny v posledním roce 40 milionů Kč. Z oblasti spotřebitelského chování si zástupci Kofoly také všimly, že na oblibě více získávají nápoje ze zeleniny. Na tento trend se proto hodlá v barech Ugova čerstvá šťáva více zaměřit. Posilovat by měly i salaterie od Mangaloo, které zatím fungují ve dvou pobočkách v Praze a jedna v Hradci Králové.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014