24.02.2014

Prostředí internetu

Na online marketing se zaměří franchisová realitní síť Coldwell Banker. Chystá otevírat i nové franchisové kanceláře.

Franchisová realitní síť Coldwell Banker prožila v loňském roce znovuzrození. Prošla náročnou restrukturalizací, kdy bylo potřeba firmu ekonomicky stabilizovat. Během roku též společnost Coldwell Banker rozvázala spolupráci s neprosperujícími pobočkami a od ledna funguje už jen 1 v Olomouci. S tou počítá do nové etapy rozvoje sítě.

Coldwell Banker kancelář v Olomouci Foto Coldwell Banker Olomouc

Obrozené franchisové realitní síti Coldwell Banker zůstala 1 franchisová pobočka v Olomouci. Letos k ní plánuje další přidat.

Po stabilizaci se Coldwell Banker pustil do mnoha projektů, které by měly podpořit rozkvět franchisového konceptu. „Spustili jsme novinky v oblasti marketingu, síťové podpoře či vzdělávání. Online marketing je pro naše budoucí směřování klíčový. Dokončili jsme také studii online realitního prostředí a přípravu hlavní marketingové kampaně,“ vyjmenovává plány ředitel společnosti Marek Smolík s tím, že kampaň začne ve druhém čtvrtletí.

Firma si zadala uplatňovat především kvalitu nad kvantitou, proto se nehrne do rychlého otevírání dalších franchisových poboček Coldwell Banker. Strategie, kterou si vytyčila a která počítá s tím vytvořit páteřní síť 28 poboček, se však podle slov Marka Smolíka daří plnit. Blíže však zatím nechtěl situaci komentovat. O tom, že franchisové značce záleží především na kvalitě, dokazuje i fakt, že uzavřela spolupráci s Bankovním institutem Vysoká škola, s kterým sestavila semestrální vzdělávací program pro makléře.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank