Expanze s franchisou
Už od roku 2002 mohou lidé pořídit různorodé zboží do domácnosti v řetězci Electro World, který mimo rozvoje pomocí vlastních poboček zpřístupnil podnikatelům i možnost pořídit si franchisovou licenci. Ve fiskálním roce 2012/2013, který skončil 30. dubna loňského roku, otevřela společnost 2 franchisového obchody a franchising bude hrát významnou roli i v budoucnu.
Do dalších let si společnost Electro World mimo jiné za prioritu vytyčila posílení konceptu vyšším počtem distribučních kanálů a urychlení expanze. Jak uvedla firma ve výroční zprávě, pomoci by k tomu mělo nejen otevření nových prodejen, ale také rozvoj franchisy. Během daného fiskálního roku zaznamenala společnost tržby za prodej zboží ve výši 3,5 miliardy korun, což je meziročně o 8,3 % více.
Velmi důležitý je pro řetězec Electro World i internetový obchod, který funguje pro prodej zboží už více než 6 let. Vedle běžného prodeje jsou tak pobočky vybaveny i pro tzv. pick up, kde si může zákazník vyzvednout objednání přes internet ještě tentýž den. Internetový obchod se stal nejrychleji rostoucím prodejním kanálem. „Pokud chce být firma úspěšná, měla by provozovat kamenné prodejny, výdejny i e-shop ve velmi úzké synergii, nám se tento koncept osvědčil,“ uzavírá Michal Berg, finanční ředitel Electro World.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem