Franchisové jazykové školy Speak Up, které se zaměřují na výuku angličtiny, působí v Polsku, Rusku, Turecku a na Ukrajině.
Čtvrtek
27.02.2014
Na tuzemském trhu hodlá uspět franchisový koncept Speak Up. Poohlíží se po master-franchisantovi.
 

Jazykové školy musí obstát v drsné konkurenci a bojovat o každého klienta. Zápolit v tomto prostředí se rozhodl franchisový koncept Speak Up, který hodlá vstoupit na tuzemský trh ze sousedního Polska. Systém se zaměřuje především na výuku anglického jazyka. Pro svou další expanzi si mimo Česka vybral i Slovensko a Rumunsko.

„Provedli jsme hloubkovou studii, z které nám vyšlo, že lidé mají neustále velký zájem o výuku angličtiny v každém z těchto trhů,“ dodává ředitel mezinárodního rozvoje Speak Up Daniel Fischer s tím, že firma chce ze začátku se svým franchisovým konceptem proniknout do velkých měst nad 100 tisíc obyvatel. V případě České republiky se jedná o města jako Praha, Brno či Ostrava. Společnost doufá, že právě franchisový model pomůže k tomu, aby se síť Speak Up úspěšně rozvinula.

Franchisový koncept Speak Up našel své klienty nejen v domácím Polsku, ale angličtinu se v několika školách už učí v Rusku, na Ukrajině a v Turecku. Střední a východní Evropa je tak dalším krokem k expanzi. Ve čtyřech zemích provozuje 66 čistě franchisových škol. „Naše školy dosahují růstu obratu až o 40 %,“ přibližuje Daniel Fischer. Investice pro master-franchisanty však není nemalá. Podnikatel musí disponovat dostatečným kapitálem, vstupní investice se pohybuje od 100 tisíc do 500 tisíc eur.


/1/
zobrazit více