Franchisanti v novém
U drogistické sítě Teta, která se svými franchisovými pobočkami ovládá žebříček největších franchisových konceptů u nás, pokračuje remodeling obchodů. „Díky zahájenému remodelingu se Teta drogerii jako celku podařilo růst v loňském roce meziročně o 5 %,“ říká marketingový ředitel p.k.Solvent David Vejtruba. Letos s remodelingem začnou i franchisanti.
Zatím se primárně remodelovaly prodejny, které provozuje mateřská firma p.k.Solvent a od tohoto roku se zapojí i franchisanti. Aktuálně je ve finální fázi změny prvních pět franchisových prodejen. „Další desítky jsou v úzkém kontaktu a zahajují proces detailního hodnocení situace,“ doplňuje David Vejtruba. Letos by remodelingem mělo projít 100 prodejen a investice dosáhne 250 milionů korun. Přestavba prodejen by měla trvat až do příštího roku.
Konkurence na drogistickém trhu vládne silnou rukou. Do toho se mění i chování zákazníků, které se stává podle Davida Vejtruby stále více náročnější. Pokračuje zejména posun k častějším a specializovaným nákupům, což vede k rozvoji specializovaných drogerií. To je také důvod, proč se Teta drogerie ke změně image odhodlala. Pokud jde o franchisový rozvoj, nové obchody otevírají především franchisanti, kteří už úspěšně pod značkou Teta podnikají, než noví podnikatelé.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem