Restaurace Bageterie Boulevard se nacházejí mimo Česka i na Slovensku a od nového roku také v Polsku. Nejvíce restaurací je v Praze.
pondělí
10.03.2014
Společnost Crocodille loni vstoupila s franchisovým konceptem Bageterie Boulevard na polský trh. Proč se tak rozhodla a jaké další plány chystá, přiblížil marketingový manažer Stanislav Pekárek.
 

Jak byste zhodnotil rok 2013 pro franchisový koncept Bageterie Boulevard?

Osobně bych rok hodnotil jako velmi dobrý. Celá značka rostla díky otevření několika nových restaurací stejně jako díky lepším prodejním výsledkům starých restaurací. Zvláště silný byl závěr roku. Největší mírou se na zmíněném růstu podílelo uvedení nové produktové řady Rychlovka po Francouzsku s nabídkou produktů za 39 Kč, ale potěšily nás také prodejní výsledky zimního Chef menu, které pro nás připravil francouzský michelinský kuchař Florent Couriol.

Podařilo se Vám otevřít restauraci ve Varšavě. Proč jste se rozhodli zrovna pro polský trh a co od něj očekáváte?

Polský trh má z hlediska fast foodu daleko větší potenciál než Česká republika. Nejde je o to, že je Polsko na počet obyvatel čtyřikrát větší než Česká republika, ale hlavně má cca 8 měst s více než 700 000 obyvateli. Koncept Bageterie Boulevard je právě pro taková města předurčen.

Spustili jste koncept BB i jako tzv. drive-thru. Jak se tato strategie zatím osvědčila?

Tak tady Vás opravím, protože jsme nakonec dali prioritu jinému projektu a projekt drive-thru jsme odložili na letošní rok. Takže dotaz rád zodpovím za pár měsíců. Obecně v tomto konceptu vidíme velký potenciál.

Jaké plány máte na letošní rok?

Pro letošní rok plánujeme několik nových restaurací v rámci Prahy i mimo ni. Nicméně v současné chvíli nemohu prozradit víc.

Na gastronomickém trhu je zaznamenáván pokles. Jak se BB s poklesem vyrovnává?

Jak jsem psal v úvodu pokles trhu nás nějak nezasáhl. Rostli jsme za loňský rok a začátek letošního roku je také velmi slibný. Zatím dosahujeme dvouciferného růstu tržeb.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015