Během loňského roku firma Skinial zdvojnásobila počet franchisových studií na 45 v 8 zemích. Letos chce dosáhnout 100.
pondělí
10.03.2014
Tetování odstraní studia Skinial, které se ve formě franchisy nachází v 8 zemích Evropy. Rozvoji mu pomáhají i sociální sítě.
 

Jak se stalo světovým trendem tetování, tak společně s ním ruku v ruce se trendem vyvinulo i jeho odstraňování. Franchisový koncept Skinial, který loni vstoupil na trh s metodou odstranění tetování bez pomoci laseru, sklízí ovoce své práce v podobě franchisové expanze do dalších států. Mimo ní společnost rozjela v Evropě osvětu odstraňování tetování.

Loni se počet franchisových studií Skinial rozrostl na 45 v 8 zemích, nejnovější přírůstky se staly v podobě master-franchisantů ve Španělsku a Polsku. „Doufáme, že se nám letos podaří najít master-franchisanty ve Francii, Anglii, České republice a Maďarsku. Naším plánem je také zdvojnásobit počet našich studií na 100 do konce tohoto roku,“ přibližuje plány jednatel firmy Skinial Klaus Böde.

K rozvoji společnosti pomáhá i online propagace, zejména nové webové stránky či Facebook. „Prostředky na internetu se nám velmi osvědčily. Jsme rychle schopni odpovědět na otázky týkající se ceny, fungování našeho franchisového konceptu či lokality. Proto chceme rozšířit naše působení i na twitteru či Google+,“ vysvětluje online práci Klaus Böde s tím, že sociální média Skinial využívá ve všech zemích, kde působí.