Pro holky i kluky
Pro děti jen to nejlepší, zní ze všech stran. Na ně se zaměřuje značka Coccodrillo, která nabízí dětské oblečení ve vlastních i franchisových prodejnách. Obchody Coccodrillo od loňska doplnil i internetový prodej. „O nákup přes internet je velký zájem a tento plán se nám osvědčil. Můžeme uspokojit i zákazníky z lokalit, kde se prodejny Coccodrillo nachází,“ pochvaluje si e-shop Krystyna Roiková, obchodní manažerka společnosti CDRL Trade, která Coccodrillo zastupuje.
Děti a jejich rodiče si oblečení Coccodrillo oblíbili. Dokazuje to i přírůstek nových prodejen, kdy letos firma otevřela už rovnou 2 na franchisové bázi. „Máme rozjednány další možnosti, kam se rozvíjet. Zkusíme otevřít další své provozovny, aby se značka dostala do povědomí zákazníků,“ zvažuje strategii Krystyna Roiková. Společnost zaznamenává i stále vysoký zájem o franchisovou licenci, loni byly otevřeny 3 franchisové prodejny.
Celkem se u nás v síti oděvního řetězce Coccodrillo nachází 15 franchisových poboček, kde mohou rodiče svým dětem nakoupit značkové oblečení. Zájemce o franchisovou licenci by si měl připravit na investici kolem 300 tisíc korun. „Nejčastější problémy, s kterými se naši franchisanti setkávají, je vypořádání se s běžnými výdaji jako nájemné či energie,“ doplňuje Krystyna Roiková.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz