ORION vsadil na franchisu
V měsíci dubnu začne pro řetězec s domácími potřebami ORION nové období expanze, v současnosti finišuje s modernizací svých prodejen. Zmodernizovány byly především starší prodejny, jelikož bylo potřeba sjednotit všechny provozovny, upravit vnitřní dispozice a dát tak všem provozovnám nový, modernější nádech. V rámci rozvoje se firma hodlá zaměřit převážně na franchisovou spolupráci.
V tuto chvíli už se společnosti ORION podařilo domluvit projekty v Děčíně a Jablůnkově, kde budou v blízké době otevřeny nové franchisové prodejny. „Dále vyjednáváme o dalších městech, kde bychom se rádi rozvíjeli,“ říká obchodní manažer ORION Tomáš Maloch s tím, že konkrétně se jedná o města jako Třebíč, Praha, Brno, Vrchlabí, Cheb, Kladno, Plzeň či Trutnov a další. Obchod ORION si však může franchisant otevřít i v takovém místě, které prokáže dobré umístění a vhodnou spádovou oblast.
Do konce roku plánuje společnost ORION rozšířit svoji síť na 70 obchodů. „Aktuálně máme otevřeno 49 poboček, což znamená, že cílem je letos zprovoznit 21 jednotek. Rádi bychom se zaměřili především na obchody provozované na základě franchisové licence,“ přibližuje plány Tomáš Maloch. O expanzi nebude ochuzeno ani Slovensko, kde se firma chystá rozšířit obchodní síť ORION Trade také franchisově.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem