Nápady na byznys z Paříže

Vystavovatelé nejsou jen z Francie, mimo španělských konceptů se mohou zájemci seznámit i se systémy pocházejícími například z Itálie, Nizozemí, USA nebo Kanady.
Středa
26.03.2014
Franchisoři téměř ze všech koutů světa se prezentují na letošním ročníku Franchise EXPO Paris.
 

Pařížské výstaviště Porte de Versaille je momentálně cílem zájemců o podnikání pod známou značkou z celého světa. Právě zde se totiž koná již 33. ročník mezinárodního veletrhu Franchise EXPO Paris, na kterém se představují značky z celého světa. Zájemcům o franchisový způsob podnikání se letos představuje 435  franchisových konceptů z 25 zemí světa, což oproti loňskému roku představuje nárůst o 30 procent.

Vystavovatelé na letošním veletrhu pochází ze 75 oborů, mezi kterými tradičně dominují gastronomické koncepty. „Jejich podíl na celkovém počtu vystavovatelů činí 19 %. Na každém kroku tak potkáte fastfoodové nebo kavárenské koncepty,“ informuje přímo z Paříže Gabriela Petrová ze společnosti PROFIT system. Za všechny můžeme jmenovat značky jako Burger King, Subway, PLANET SUSHI nebo Steak´N´Shake.

Největšími trendy, které lze v letošním roce na veletrhu vysledovat je poměrně vysoký počet konceptů zabývajících se odvykáním kouření, resp. prodejem elektronických cigaret. Mezi takové patří značky Sunny Smoker, Nicotech, Cig Concept aj. Další „trendy“ oblastí jsou pak koncepty z řad výrobců a prodejců mražených jogurtů.

Organizátoři očekávají v letošním roce účast vyšší než loni. Jsou připraveni přivítat 34 tisíc lidí, z nichž téměř pětina by mohla být tvořena zájemci o franchisové podnikání ze zahraničí. Ani vystavovatelé nepochází jen z Francie, mimo španělských konceptů se mohou zájemci seznámit i se systémy pocházejícími například z Itálie, Nizozemí, USA nebo Kanady. Narazit však lze také na značky z Bulharska, Polska či Rumunska. Včetně bank, právníků nebo poradců pak celkový počet vystavovatelů činí 518.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017