15.04.2014

Americká želízka

USA jsou kolébkou franchisingu. O kterých konceptech se letos bude mluvit, určil server American Business Credit.

Podnikatelé, kteří si pohrávají s myšlenkou začít podnikat pod franchisovou značkou, většinou pokukují po značkách, u kterých vidí zaručený úspěch. I letos se analytické společnosti předhánějí v žebříčcích, které franchisové značky uspějí ve světě. O jednu takovou statistiku se pokusil i americký pojišťovací server American Business Credit a ukázal nejúspěšnější koncepty v kolébce franchisingu, Spojených státech amerických.

Gastronomie ovládla žebříček TOP 10 franchisových konceptů pro rok 2014 v USA. Dle něj se vyplatí americkým podnikatelům podnikat pod licencí Subway, Pizza Hut, Denny’s či Dunkin’ Donuts.

Jelikož franchisových značek se na trhu nachází nepřeberné množství, server American Business Credit vytvořil žebříček 10 značek, do kterých se vyplatí investovat. Na prvním místě se umístil franchisový koncept fitness studií Anytime Fitness, který funguje v Americe od roku 2001 a v provozu je už přes 2400 poboček. Tato studia se umístila na prvních místech i jiných žebříčků. Podle odborníků je to díky originálnímu konceptu fitness, které jsou otevřeny nonstop a nízké pořizovací investici.

Druhou pozici obsadily hotely Hampton Inn. Ty už v USA ubytovávají klienty téměř ve 2 tisících pobočkách. Top 3 uzavírá gastronomický koncept Dunkin‘ Donuts s více než 10 tisíci provozovnami. V první desítce se umístil i koncept restaurací Denny’s nabízející jídla od snídaní po večeře, který usiluje i o expanzi na český trh. Gastronomie zůstává stále nejoblíbenější, do žebříčku serveru se umístily ještě dva franchisové koncepty z této kategorie, Subway a Pizza Hut působící i u nás.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank