Americká želízka

Gastronomie ovládla žebříček TOP 10 franchisových konceptů pro rok 2014 v USA. Dle něj se vyplatí americkým podnikatelům podnikat pod licencí Subway, Pizza Hut, Denny’s či Dunkin’ Donuts.
Úterý
15.04.2014
USA jsou kolébkou franchisingu. O kterých konceptech se letos bude mluvit, určil server American Business Credit.
 

Podnikatelé, kteří si pohrávají s myšlenkou začít podnikat pod franchisovou značkou, většinou pokukují po značkách, u kterých vidí zaručený úspěch. I letos se analytické společnosti předhánějí v žebříčcích, které franchisové značky uspějí ve světě. O jednu takovou statistiku se pokusil i americký pojišťovací server American Business Credit a ukázal nejúspěšnější koncepty v kolébce franchisingu, Spojených státech amerických.

Jelikož franchisových značek se na trhu nachází nepřeberné množství, server American Business Credit vytvořil žebříček 10 značek, do kterých se vyplatí investovat. Na prvním místě se umístil franchisový koncept fitness studií Anytime Fitness, který funguje v Americe od roku 2001 a v provozu je už přes 2400 poboček. Tato studia se umístila na prvních místech i jiných žebříčků. Podle odborníků je to díky originálnímu konceptu fitness, které jsou otevřeny nonstop a nízké pořizovací investici.

Druhou pozici obsadily hotely Hampton Inn. Ty už v USA ubytovávají klienty téměř ve 2 tisících pobočkách. Top 3 uzavírá gastronomický koncept Dunkin‘ Donuts s více než 10 tisíci provozovnami. V první desítce se umístil i koncept restaurací Denny’s nabízející jídla od snídaní po večeře, který usiluje i o expanzi na český trh. Gastronomie zůstává stále nejoblíbenější, do žebříčku serveru se umístily ještě dva franchisové koncepty z této kategorie, Subway a Pizza Hut působící i u nás.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017