Vzdělání je podstatné
Rozhodli jste vstoupit s franchisovým konceptem Speak Up na český trh. Čeho zde chcete dosáhnout?
Plánujeme rozšířit naši síť jazykových center do střední a východní Evropy. Mimo ČR jsme se rozhodli vstoupit i na Slovensko a do Rumunska. Provedli jste i v jiných státech hloubkou studii, zda náš koncept v nich může uspět. Studie nám ukázala, že na trzích ČR, Rumunska a Slovenska je velmi vysoký zájem o studii angličtiny.
Jaký je Váš názor na franchising a myslíte si, že tento model se může uplatnit v Česku a na Slovensku?
Myslím si, že franchisový model je způsob, kde získají oba partneři. Je to systém, kde můžete úspěšně vést svůj vlastní byznys se zavedenými nástroji, know-how a veškerou podporou, kterou franchisový systém nabízí. Proto jsme se rozhodli využít franchising i pro rozvoj na těchto trzích, můžeme partnerům přinést zavedený koncept, který funguje, a spojit jej se zkušenostmi lokálního franchisanta, který zná tuzemský trh. Jsme si jisti, že Speak Up bude v Česku a na Slovensku úspěšný.
Proč jste si vybrali zrovna obor vzdělávání?
Vzdělání je důležité pro každého, aby mohl snadno získávat znalosti a zkušenosti. Dle nás je to nejkrásnější obor, do kterého jsme mohli vstoupit. V dnešní době je také důležité, aby lidé uměli plynule hovořit cizím jazykem, zejména právě angličtinou. Klíčové komponenty pro nejen výuku jazyka je hlavně nadšení a obětavost. Češi a Slováci takoví jsou.
Kde byste rádi otevřeli Vaše první jazyková centra?
Nepreferujeme v počátku konkrétní lokality. Nicméně v první řadě se hodláme zaměřit na města, kde žije více než 100 tisíc obyvatel.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické