Systém Business for Breakfast vznikl ve Velké Británii a je založen na referenčním networkingu. Ten se vyznačuje především důrazem na budování vztahů s jednotlivými partnery prostřednictvím referencí a doporučení.
Pátek
25.04.2014
Franchisový koncept Business for Breakfast se hodlá zaměřit opět na Prahu, kde chce najít další franchisanty.
 

Poznat vhodné partnery pro vaše další podnikání, a to ještě v klidu při snídani, se nestává každý den. Přesně takto fungují kluby franchisového konceptu Business for Breakfast, které jsou založeny na referenčním networkingu. V současné době v Česku působí 37 podnikatelských klubů, v kterých své partnery hledá přes 400 členů. Nově se firma chce více rozšiřovat v Praze.

V Praze už společnost Business for Breakfast svého franchisanta našla, ten zde otevřel už 8 podnikatelských klubů. „Potenciál pro Prahu je podle nás mnohem větší, proto jsme se rozhodli nalézt ještě alespoň 2 franchisanty, kteří by následně s naším franchisantem spolupracovali ve vzájemné synergii a otevřeli více klubů,“ říká Kamila Zárychtová, ředitelka BforB pro Českou republiku. Franchisanti by tak mohli v Praze vést až 20 klubů. Mimo hlavní město se firma poohlíží i do dalších regionů, například do Českých Budějovic.

Vedle toho společnost nově nabízí firmám nebo samostatným podnikatelům také pronájem systému BforB v rámci jejich marketingové strategie. „Takové kluby budou vedeny jako vlastní provozovny Business for Breakfast Česká republika a umožní subjektům mít svůj klub ve svém městě, aniž by musely zakoupit franchisovou licenci,“ popisuje výhody Kamila Zárychtová.