„Bulvární“ bageterie zamířily do regionů

Bageterie Boulevard jdou nejen do center, ale i do kamenných obchodů, nejnovější je v Liberci.
Pondělí
05.01.2009
Český franchisový koncept městských bageterií francouzského stylu, Bageterie Boulevard se na konci roku rozkročil i do regionů. Otevřel v Pardubicích a v Liberci.
 

Až do konce listopadu bylo možné zajít na bagety, za kterými stojí firma Crocodille, pouze v Praze. Nyní je ale již vše jinak. Koncept Bageterie Boulevard na konci listopadu otevřel v Pardubicích svou první pobočku mimo hlavní město. V polovině prosince pak následovala provozovna v Liberci, která je však tentokrát umístěna v „kamenném obchodě“ na jedné z hlavních ulic.

Zatím pouze vlastní

Přestože je Bageterie Boulevard franchisovým konceptem, provozuje zatím pouze vlastní provozovny. „Máme ale franchisové zájemce v regionech i Praze. Do budoucna nevylučujeme ani odprodeje již zavedených restaurací,“ řekl portálu FranchisingINFO.cz šéf konceptu Milan Bureš. V současné době je v provozu šest bageterií. Do budoucna chtějí Bageterie Boulevard budovat i „DRIVE“ verzi svých restaurací u dálnic či výpadovek velkých měst.

Jídlo táhne

Franchising v rychlém občerstvení je jedním z nejrozšířenějších. Vedle světových kolosů jako McDonald´s, KFC či Burger King se o úspěch pokoušejí i české koncepty. Například jednička na trhu s pečivem, United Bakeries provozuje síť Paneria. Společnost JPservis zase vsadila na koncept Fornetti Caffé, který se uplatňuje především na vlakových nádražích. Ze světových řetězců se v Česku rozvíjí také Subway.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014